|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:43 am
Sostrate TessiTuss Sostrate TessiTuss Har du gjort någe roligt idag då? Näe...inget roligt som hände idag...jo..kanske informationen om japanskalektionerna..men, inget annat.. okej. något skoj för dig idag då? Nej har bara pluggat, fast iblnd är det kul att plugga också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:44 am
Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy *Springa in i den som skriver efter* @_@ Oroo.. *Svimma* umh......jaha^^ *Vakna upp* >_> *Kastar en kotte på och fortsätter springa*va**! *kastar kotten tillback och springer efter* *Blir jagad* o_o Heeelp! *Springa fortare**tar upp massa med kottar och kuddar och kastar efter dig* nu du!! scream *galen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:46 am
Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy *Springa in i den som skriver efter* @_@ Oroo.. *Svimma* umh......jaha^^ *Vakna upp* >_> *Kastar en kotte på och fortsätter springa*va**! *kastar kotten tillback och springer efter* *Blir jagad* o_o Heeelp! *Springa fortare**tar upp massa med kottar och kuddar och kastar efter dig* nu du!! scream *galen* *Får en kudde i huvet å svimmar igen* x_x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:46 am
TessiTuss Sostrate TessiTuss Sostrate TessiTuss Har du gjort någe roligt idag då? Näe...inget roligt som hände idag...jo..kanske informationen om japanskalektionerna..men, inget annat.. okej. något skoj för dig idag då? Nej har bara pluggat, fast iblnd är det kul att plugga också. Jo, det är sant, beroende på vad det är =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:47 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:48 am
Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy *Springa in i den som skriver efter* @_@ Oroo.. *Svimma* umh......jaha^^ *Vakna upp* >_> *Kastar en kotte på och fortsätter springa*va**! *kastar kotten tillback och springer efter* *Blir jagad* o_o Heeelp! *Springa fortare**tar upp massa med kottar och kuddar och kastar efter dig* nu du!! scream *galen* *Får en kudde i huvet å svimmar igen* x_xoppssss.......umh....hallå! vakna!! *rycker i dina axlar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:49 am
Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy *Springa in i den som skriver efter* @_@ Oroo.. *Svimma* umh......jaha^^ *Vakna upp* >_> *Kastar en kotte på och fortsätter springa*va**! *kastar kotten tillback och springer efter* *Blir jagad* o_o Heeelp! *Springa fortare**tar upp massa med kottar och kuddar och kastar efter dig* nu du!! scream *galen* *Får en kudde i huvet å svimmar igen* x_xoppssss.......umh....hallå! vakna!! *rycker i dina axlar* va va va? o_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:50 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:53 am
Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy *Springa in i den som skriver efter* @_@ Oroo.. *Svimma* umh......jaha^^ *Vakna upp* >_> *Kastar en kotte på och fortsätter springa*va**! *kastar kotten tillback och springer efter* *Blir jagad* o_o Heeelp! *Springa fortare**tar upp massa med kottar och kuddar och kastar efter dig* nu du!! scream *galen* *Får en kudde i huvet å svimmar igen* x_xoppssss.......umh....hallå! vakna!! *rycker i dina axlar* va va va? o_obra du lever....tänk ifall jag hadde dödat dig din BF hadde nog dödat mig då *bjuder på mjölk och kaka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:54 am
Sioxen bra du lever....tänk ifall jag hadde dödat dig din BF hadde nog dödat mig då *bjuder på mjölk och kaka* nah, han skulle nog inte bry sig sad oh, cookies! ^o^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:56 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mjiip. *sätter sig på golvet och leker med lite damm*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:57 am
Petsy Sioxen bra du lever....tänk ifall jag hadde dödat dig din BF hadde nog dödat mig dÃ¥ *bjuder pÃ¥ mjölk och kaka* nah, han skulle nog inte bry sig sad oh, cookies! ^o^va inte bry sig eek om jag skulle ha en så GF som du skulle jag bry mig som f*n *dricker mjölk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|