Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 266 267 268 269 270 271 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

number_17

PostPosted: Sun Sep 17, 2006 2:22 pm

Uumie-chan
On my mind:

Morgen een jaar met hem...
maar ben ik er nog wel zo blij mee? cry
anders haalde je het ook geen jaar denk ik.
praat er met hem over 3nodding
PostPosted: Sun Sep 17, 2006 2:28 pm

Uumie-chan
On my mind:

ga et viere of zo

wants secky men pen0r

Digipyro

PostPosted: Sun Sep 17, 2006 9:22 pm

On my mind: gooeeddd...... word t nou tijd voor stress of blijf ik er nog calmpjes onder, nog 3 weken de tijd om de talpa en martini reclame af te krijgen en buiten de voorbereidende fases (moodboards/storyboards etc) nog niet aan begonnen.
PostPosted: Mon Sep 18, 2006 12:22 am

User Image
User ImageUser Image
On my mind: WAAROM is die bijeenkomst nou om 18.00?! Een normaal mens eet dan XD
Art Auction/Quest heart
I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

kittyocean
Captain

wants secky men pen0r

PostPosted: Mon Sep 18, 2006 12:48 am

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
On my mind: WAAROM is die bijeenkomst nou om 18.00?! Een normaal mens eet dan XD
Art Auction/Quest heart

User Image

dan ben ik dus niet normaal rofl
PostPosted: Mon Sep 18, 2006 3:24 am

On my mind: Wat doe je als je op school zit en je vooruit moest rijden omdat het je van andere locatie kwam (je vriend(in) heeft een tussenuur dus die rijdheel sloom)
Simpel! Ga naar de mediatheek en vraag of je op internet mag! blaugh

LeannaAnne
Vice Captain

QYDrop

PostPosted: Mon Sep 18, 2006 3:42 am

.~Horsie~Anne~.
On my mind: Wat doe je als je op school zit en je vooruit moest rijden omdat het je van andere locatie kwam (je vriend(in) heeft een tussenuur dus die rijdheel sloom)
Simpel! Ga naar de mediatheek en vraag of je op internet mag! blaugh

euh ..... wacht eve die vat ik neit helemaal
kun je er eve een hand vat aan maken ?
PostPosted: Mon Sep 18, 2006 3:54 am

likes to shoot his gun
Uumie-chan
On my mind:

ga et viere of zo
ik denk dat er iets meer is dan dat xp

OMM: werken XD

number_17

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Mon Sep 18, 2006 6:36 am

OmM: Het is kouhoud!!! xp
PostPosted: Mon Sep 18, 2006 8:44 am

On my mind: ***studiepunten. Zie ik op mijn cijferlijst dat nog steeds een bepaald cijfer niet is aangepast (na 2 jaar). Oorspronkelijk had ik een 4, maar mijn herkansing was een 6. Mail ik de desbetreffende leraar, zegt ie dat hij mijn toets niet meer heeft. En na controle bij de cijferadministratie schijn ik nooit bij de herkansing aanwezig te zijn geweest. En ik weet 100% zeker dat ik de herkansing gedaan heb en een 6 had. Ik heb nog maar 1 klasgenoot ondervraagt, maar die zegt bijna zeker te zijn dat ik bij de her zat en dat cijfer heb gehaald. Hopelijk dat ik iets kan regelen met de leraren, want ik ben echt niet van plan die toets nog eens over te toen. Ten eerste, heb ik hem al eens overgedaan en gehaald. Ten tweede, omdat de kans er alsnog is dat ik er weer op faal. Het vak is immers 2 jaar geleden en de leerstof is misschien ook wel aangepast.

grrrr

Mois The Moogle

number_17

PostPosted: Mon Sep 18, 2006 8:49 am

BolleHenk
On my mind: ***studiepunten. Zie ik op mijn cijferlijst dat nog steeds een bepaald cijfer niet is aangepast (na 2 jaar). Oorspronkelijk had ik een 4, maar mijn herkansing was een 6. Mail ik de desbetreffende leraar, zegt ie dat hij mijn toets niet meer heeft. En na controle bij de cijferadministratie schijn ik nooit bij de herkansing aanwezig te zijn geweest. En ik weet 100% zeker dat ik de herkansing gedaan heb en een 6 had. Ik heb nog maar 1 klasgenoot ondervraagt, maar die zegt bijna zeker te zijn dat ik bij de her zat en dat cijfer heb gehaald. Hopelijk dat ik iets kan regelen met de leraren, want ik ben echt niet van plan die toets nog eens over te toen. Ten eerste, heb ik hem al eens overgedaan en gehaald. Ten tweede, omdat de kans er alsnog is dat ik er weer op faal. Het vak is immers 2 jaar geleden en de leerstof is misschien ook wel aangepast.

grrrr
ja die dingen heeft iedere leerling wel eens op school..
gebeuren echt veels te vaak..
PostPosted: Mon Sep 18, 2006 10:13 am

ja pcies, wij hebben daarom een bevestiging van inlevering dat we iedere x moeten maken als we een toets maken/wat inleveren.

k zou er niet aan moeten denken dat een leraar werk van me kwijt raakt :S iets waar ik 9 weken hard voor zwoeg gooit zo'n idioot eff in de prullebak. no way hose dat ik dan over me heen laat lopen.

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Sep 18, 2006 12:14 pm

User Image
User ImageUser Image
Bolle Henk, dat is wel heel erg O.o Je hebt de herkansing gemaakt maar er is geen bewijs meer van?! Dan zit je goed met de gebakken peren! Ik wens je succes om DIT te bewijzen! Ik had zoiets met cijfers die maar niet bijgeschreven werden, wat bepaalde of ik een bepaalde datum mocht afstuderen of niet.

En Likes to shoot... is er IEMAND op deze wereld normaal? blaugh

On my mind: Wat jammer dat 'hij' niet online is...... Ik had graag met hem gesproken
Art Auction/Quest heart

User Image
PostPosted: Mon Sep 18, 2006 12:27 pm

morge word ik 18

wants secky men pen0r

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Sep 18, 2006 12:35 pm

likes to shoot his gun
morge word ik 18

User Image
User ImageUser Image
Alvast gefeli!
Art Auction/Quest heart

User Image
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 266 267 268 269 270 271 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games