|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 2:22 pm
Uumie-chan On my mind: Morgen een jaar met hem... maar ben ik er nog wel zo blij mee? cry anders haalde je het ook geen jaar denk ik. praat er met hem over 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 2:28 pm
Uumie-chan On my mind: Morgen een jaar met hem... maar ben ik er nog wel zo blij mee? cry ga et viere of zo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 9:22 pm
On my mind: gooeeddd...... word t nou tijd voor stress of blijf ik er nog calmpjes onder, nog 3 weken de tijd om de talpa en martini reclame af te krijgen en buiten de voorbereidende fases (moodboards/storyboards etc) nog niet aan begonnen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 12:22 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 12:48 am
dan ben ik dus niet normaal rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 3:24 am
On my mind: Wat doe je als je op school zit en je vooruit moest rijden omdat het je van andere locatie kwam (je vriend(in) heeft een tussenuur dus die rijdheel sloom) Simpel! Ga naar de mediatheek en vraag of je op internet mag! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 3:42 am
.~Horsie~Anne~. On my mind: Wat doe je als je op school zit en je vooruit moest rijden omdat het je van andere locatie kwam (je vriend(in) heeft een tussenuur dus die rijdheel sloom) Simpel! Ga naar de mediatheek en vraag of je op internet mag! blaugh euh ..... wacht eve die vat ik neit helemaal kun je er eve een hand vat aan maken ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 3:54 am
likes to shoot his gun Uumie-chan On my mind: Morgen een jaar met hem... maar ben ik er nog wel zo blij mee? cry ga et viere of zo ik denk dat er iets meer is dan dat xp OMM: werken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 6:36 am
OmM: Het is kouhoud!!! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 8:44 am
On my mind: ***studiepunten. Zie ik op mijn cijferlijst dat nog steeds een bepaald cijfer niet is aangepast (na 2 jaar). Oorspronkelijk had ik een 4, maar mijn herkansing was een 6. Mail ik de desbetreffende leraar, zegt ie dat hij mijn toets niet meer heeft. En na controle bij de cijferadministratie schijn ik nooit bij de herkansing aanwezig te zijn geweest. En ik weet 100% zeker dat ik de herkansing gedaan heb en een 6 had. Ik heb nog maar 1 klasgenoot ondervraagt, maar die zegt bijna zeker te zijn dat ik bij de her zat en dat cijfer heb gehaald. Hopelijk dat ik iets kan regelen met de leraren, want ik ben echt niet van plan die toets nog eens over te toen. Ten eerste, heb ik hem al eens overgedaan en gehaald. Ten tweede, omdat de kans er alsnog is dat ik er weer op faal. Het vak is immers 2 jaar geleden en de leerstof is misschien ook wel aangepast.
grrrr
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 8:49 am
BolleHenk On my mind: ***studiepunten. Zie ik op mijn cijferlijst dat nog steeds een bepaald cijfer niet is aangepast (na 2 jaar). Oorspronkelijk had ik een 4, maar mijn herkansing was een 6. Mail ik de desbetreffende leraar, zegt ie dat hij mijn toets niet meer heeft. En na controle bij de cijferadministratie schijn ik nooit bij de herkansing aanwezig te zijn geweest. En ik weet 100% zeker dat ik de herkansing gedaan heb en een 6 had. Ik heb nog maar 1 klasgenoot ondervraagt, maar die zegt bijna zeker te zijn dat ik bij de her zat en dat cijfer heb gehaald. Hopelijk dat ik iets kan regelen met de leraren, want ik ben echt niet van plan die toets nog eens over te toen. Ten eerste, heb ik hem al eens overgedaan en gehaald. Ten tweede, omdat de kans er alsnog is dat ik er weer op faal. Het vak is immers 2 jaar geleden en de leerstof is misschien ook wel aangepast. grrrr ja die dingen heeft iedere leerling wel eens op school.. gebeuren echt veels te vaak..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 10:13 am
ja pcies, wij hebben daarom een bevestiging van inlevering dat we iedere x moeten maken als we een toets maken/wat inleveren. k zou er niet aan moeten denken dat een leraar werk van me kwijt raakt :S iets waar ik 9 weken hard voor zwoeg gooit zo'n idioot eff in de prullebak. no way hose dat ik dan over me heen laat lopen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 12:14 pm
   Bolle Henk, dat is wel heel erg O.o Je hebt de herkansing gemaakt maar er is geen bewijs meer van?! Dan zit je goed met de gebakken peren! Ik wens je succes om DIT te bewijzen! Ik had zoiets met cijfers die maar niet bijgeschreven werden, wat bepaalde of ik een bepaalde datum mocht afstuderen of niet. En Likes to shoot... is er IEMAND op deze wereld normaal? blaugh On my mind: Wat jammer dat 'hij' niet online is...... Ik had graag met hem gesproken Art Auction/Quest heart I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 12:27 pm