|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 1:46 am
Tja, als je het zo bekijkt.... vind het alleen zo lullig dat ik er dagen aan denk...en het dan NOG vergeet XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 5:14 am
Zakou Nenharma Darlaa Zakou Nenharma Darlaa wow tis alweer half acht, Zolang je heel voorzichting typed misschien. XD Ach zoveel post ik niet. -- Nou om ze te benaderen enzo, ik weet niet of het een beetje te kort is om mensen warm te laten lopen... ik heb tot nu toe eig alleen maar positieve reacties =3 maar als het moet kan het denk ik nog wel even worden uitgesteld. wrom niet? en we hebbe nog een pyjama nodig >.>Miss een weekje dan is er genoeg tijd mensen terug te laten reageren. Dan zal ik wel mensen pmmen, of iemand anders moet het willen doen, wist je trouwens dat er een nieuwe nederlandse guild is? ik kreeg een uitnodiging voor een molen-nogwat guild. Een pyjama? Ik had een broek en shirtje gekocht nadat ze uit waren gekomen XD ze matchen alleen niet maar waarom zou je. XD Niet voor ons ^_^lol ^_^ Er is nu alleen nog maar een pyjama nodig maar daar waren geen marktkoopjes voor. de rest heb ik in mijn inventory.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 10:17 am
Och ja, PJ party! Ik mag dat niet vergeten!!
Ik denk dat ik toch echt zo ga XD Mermaids trekken geen speciale slaapkleren aan XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 11:00 am
kittyocean Och ja, PJ party! Ik mag dat niet vergeten!! Ik denk dat ik toch echt zo ga XD Mermaids trekken geen speciale slaapkleren aan XD Het wordt nog even opgeschoven om alles zo goe dmogelijk te kunnen doen. smile Maar slapen zeemeerminnen dan wel met handschoentjes aan en juwelen? *probeert terug aan de kleine zeemeermin te denken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 11:09 am
Darlaa kittyocean Och ja, PJ party! Ik mag dat niet vergeten!! Ik denk dat ik toch echt zo ga XD Mermaids trekken geen speciale slaapkleren aan XD Het wordt nog even opgeschoven om alles zo goe dmogelijk te kunnen doen. smile Maar slapen zeemeerminnen dan wel met handschoentjes aan en juwelen? *probeert terug aan de kleine zeemeermin te denken* Misschien trekken ze wel van die overgrote t-shirts aan waar ze dan in slapen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 11:26 am
Tja het lijkt me niet erg lekker slapen in zo'n schelp bh... maar dat is tekenfilm, eigenlijk horen zeemeerminnen gewoon naakt te zijn, maar dat mag niet van Gaia. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 1:27 pm
Darlaa Tja het lijkt me niet erg lekker slapen in zo'n schelp bh... maar dat is tekenfilm, eigenlijk horen zeemeerminnen gewoon naakt te zijn, maar dat mag niet van Gaia. XD En eigenlijk vind ik dat zeemeerminnen kieuwen ipv longen moeten hebben (het liefste in de zij of in de nek; niet op het gezicht zoals Gaia), maar goed, die mening delen niet velen XD En ik zou zelf ook niet naakt willen zijn XD Oh, en zo'n schelp BH moet eigenlijk wel verdraaid scherp aan de randjes zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 7:49 am
Wij hebben er ooit eentje gemaakt. Van echte schelpen. Maar die was echt alleen voor de sier. Ze zijn idd scherp xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 8:01 am
Zakou Nenharma Wij hebben er ooit eentje gemaakt. Van echte schelpen. Maar die was echt alleen voor de sier. Ze zijn idd scherp xD Yup, en zeker als je een natte huid hebt! .... nee, ik heb het niet uitgeprobeerd *zucht* Plastic vinnen kunnen voor een natte huid al scherp zijn. Wat dacht je dan van een schelp?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 8:12 am
Je kon in een bad slapen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 8:18 am
DavidGemmell Je kon in een bad slapen... Yup XD maar dat is niet echt aan te trekken naar het feest. En een schelp is veeeel cooler blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 8:26 am
Oh ik weet het al parels is iets wat zeemeerminnen naar een feest dragen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 10:33 am
hey het feest was toch op de 6de of heb uik het fout
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 11:12 am
Tis nog even opgeschoven, staat iets verder boven..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 11:16 am
Oeh er hangt een nieuw bericht op het prikbord
hey *ping-geluidje* daar kunnen we ook een bericht plakken als het feest begint ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|