|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:31 am
Jalkazar hmm... jag tror jag ligger 6 eller 5 nu men du är ju ointaglig för du har ju snart 1000 post och jagsnart 300 Leker du att det är en tävling? ._. Är väl bara så att jag tycker om att skriva. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:31 am
::kommer ut från Ica och har köpt en cola::
.........cola gott........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:32 am
om du går på members står det hur mycket du har "postat"... för i övrigt ska du kanske ska lägga upp din profil på Paradise Hotel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:34 am
Jalkazar om du går på members står det hur mycket du har "postat"... för i övrigt ska du kanske ska lägga upp din profil på Paradise Hotel fel man går in på Profile och jag har postat 3154
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:35 am
Chibi Strawberry Jalkazar hmm... jag tror jag ligger 6 eller 5 nu men du är ju ointaglig för du har ju snart 1000 post och jagsnart 300 Leker du att det är en tävling? ._. Är väl bara så att jag tycker om att skriva. :\ahh faktiskt så gör jag det....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:36 am
Jalkazar ahh faktiskt så gör jag det.... Spelar väl ingen roll hur många posts man har.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:36 am
Sioxen Jalkazar om du går på members står det hur mycket du har "postat"... för i övrigt ska du kanske ska lägga upp din profil på Paradise Hotel fel man går in på Profile och jag har postat 3154nej inte det utan hur mycket du har postat i det svenska gillet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:37 am
Jalkazar Sioxen Jalkazar om du går på members står det hur mycket du har "postat"... för i övrigt ska du kanske ska lägga upp din profil på Paradise Hotel fel man går in på Profile och jag har postat 3154nej inte det utan hur mycket du har postat i det svenska gillet jaha^^ jag blev medlem förut men det står inte hur mycket jag har postat crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:38 am
Chibi Strawberry Jalkazar ahh faktiskt så gör jag det.... Spelar väl ingen roll hur många posts man har.de är väl en kul grej att ha flest.. samma sak som att de va en kul grej när jag höll på att knäcka nacken i big jumpen i vintras.... nej vänta lite... de va ingen kul grej... de gjorde ont som f*n crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:40 am
Jalkazar de är väl en kul grej att ha flest.. samma sak som att de va en kul grej när jag höll på att knäcka nacken i big jumpen i vintras.... nej vänta lite... de va ingen kul grej... de gjorde ont som f*n crying :S Knappast man går och tänker på att man har flest posts. Ajj. ajj. Det låter inte alls trevligt. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:41 am
Sioxen Jalkazar Sioxen fel man går in på Profile och jag har postat 3154 nej inte det utan hur mycket du har postat i det svenska gillet jaha^^ jag blev medlem förut men det står inte hur mycket jag har postat crying inte för mig heller
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:43 am
Chibi Strawberry Jalkazar de är väl en kul grej att ha flest.. samma sak som att de va en kul grej när jag höll på att knäcka nacken i big jumpen i vintras.... nej vänta lite... de va ingen kul grej... de gjorde ont som f*n crying :S Knappast man går och tänker på att man har flest posts. Ajj. ajj. Det låter inte alls trevligt. sad varför inte.. de är ju inte precis så att man går omkring och tänker på de men de är ju en kul grej att ha mycket posts
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:45 am
Jalkazar varför inte.. de är ju inte precis så att man går omkring och tänker på de men de är ju en kul grej att ha mycket posts Aye. Mycket posts ja. Man behöver inte ha mest. Detta är en onödig diskussion som jag nu drar mig ur.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|