|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 04, 2006 6:52 am
kittyocean Puuuu! Ik heb maar zo'n 5 uur vannacht uit stress geslapen crying das nie echtveel he
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 04, 2006 8:04 am
Zakou Nenharma kittyocean Is 8 mei niet een maandag XD en 7 mei een zondag? verdorie ze heeft nog gelijk ook xD dan wordt het 6 en 7 mei ^_^ sweatdrop gaan we het redden Zakou? Ik zit een beetje met het betrekken van de andere guilds/topics, Voor de reclame enzo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 04, 2006 8:20 am
Darlaa number_17 *weet helemaal nog niks van een slaap feest af* confused zijn ze het nog net pas aan het opzetten ofzo? We zijn der al een maand me bezig XD Er komen denk niet veel mensen in het event forum mis maar goed ook is het meer een verassing. ^_^ hopen dat het doorgaat 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 04, 2006 10:19 am
Darlaa Zakou Nenharma kittyocean Is 8 mei niet een maandag XD en 7 mei een zondag? verdorie ze heeft nog gelijk ook xD dan wordt het 6 en 7 mei ^_^ sweatdrop gaan we het redden Zakou? Ik zit een beetje met het betrekken van de andere guilds/topics, Voor de reclame enzo. hoezo?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 04, 2006 10:21 am
Gaan we dadelijk ook twee minuten niets posten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 04, 2006 10:28 am
wow tis alweer half acht, Zolang je heel voorzichting typed misschien. XD Ach zoveel post ik niet.
-- Nou om ze te benaderen enzo, ik weet niet of het een beetje te kort is om mensen warm te laten lopen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 04, 2006 10:31 am
Darlaa wow tis alweer half acht, Zolang je heel voorzichting typed misschien. XD Ach zoveel post ik niet. -- Nou om ze te benaderen enzo, ik weet niet of het een beetje te kort is om mensen warm te laten lopen... ik heb tot nu toe eig alleen maar positieve reacties =3 maar als het moet kan het denk ik nog wel even worden uitgesteld. wrom niet? en we hebbe nog een pyjama nodig >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 04, 2006 10:36 am
Zakou Nenharma Darlaa wow tis alweer half acht, Zolang je heel voorzichting typed misschien. XD Ach zoveel post ik niet. -- Nou om ze te benaderen enzo, ik weet niet of het een beetje te kort is om mensen warm te laten lopen... ik heb tot nu toe eig alleen maar positieve reacties =3 maar als het moet kan het denk ik nog wel even worden uitgesteld. wrom niet? en we hebbe nog een pyjama nodig >.>Miss een weekje dan is er genoeg tijd mensen terug te laten reageren. Dan zal ik wel mensen pmmen, of iemand anders moet het willen doen, wist je trouwens dat er een nieuwe nederlandse guild is? ik kreeg een uitnodiging voor een molen-nogwat guild. Een pyjama? Ik had een broek en shirtje gekocht nadat ze uit waren gekomen XD ze matchen alleen niet maar waarom zou je. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 04, 2006 11:05 am
Darlaa Zakou Nenharma Darlaa wow tis alweer half acht, Zolang je heel voorzichting typed misschien. XD Ach zoveel post ik niet. -- Nou om ze te benaderen enzo, ik weet niet of het een beetje te kort is om mensen warm te laten lopen... ik heb tot nu toe eig alleen maar positieve reacties =3 maar als het moet kan het denk ik nog wel even worden uitgesteld. wrom niet? en we hebbe nog een pyjama nodig >.>Miss een weekje dan is er genoeg tijd mensen terug te laten reageren. Dan zal ik wel mensen pmmen, of iemand anders moet het willen doen, wist je trouwens dat er een nieuwe nederlandse guild is? ik kreeg een uitnodiging voor een molen-nogwat guild. Een pyjama? Ik had een broek en shirtje gekocht nadat ze uit waren gekomen XD ze matchen alleen niet maar waarom zou je. XD Niet voor ons ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 04, 2006 11:05 am
ik heb 2 minuten niet gepost XD amper bewogen eigenlijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 04, 2006 11:13 am
lol ^_^ *pmt chibs voor wachtwoord*
Ja heb ook even heel stil gezeten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 04, 2006 1:00 pm
XDmaster4 kittyocean Puuuu! Ik heb maar zo'n 5 uur vannacht uit stress geslapen crying das nie echtveel he No kidding! Wordt dus flink slapen vannacht XD Tis ut um dat ik iemand belooft had nu online te zijn, anders was ik al gegaan XD als ik erg slaperig ben, word ik misselijk XD ...... En ik ben dodenherdenking WEER vergeten crying . De hele dag, nee, correctie, sinds gisteren ben ik al druk bezig met filosoferen en stilstaan bij de gedachte van WO-II. Maar op het moment zelf vergeet ik het zo vaak!!!! Ik voel me er rot over, maar ik denk er vaker aan dan enkel 4 mei. Mijn oma heeft in het verzet gezeten, en is een aantal keren behoorlijk dicht bij de dood geweest. Voor hetzelfde geldt had ik niet eens bestaan. Zet je wel aan het nadenken hoor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 04, 2006 11:00 pm
kittyocean XDmaster4 kittyocean Puuuu! Ik heb maar zo'n 5 uur vannacht uit stress geslapen crying das nie echtveel he No kidding! Wordt dus flink slapen vannacht XD Tis ut um dat ik iemand belooft had nu online te zijn, anders was ik al gegaan XD als ik erg slaperig ben, word ik misselijk XD ...... En ik ben dodenherdenking WEER vergeten crying . De hele dag, nee, correctie, sinds gisteren ben ik al druk bezig met filosoferen en stilstaan bij de gedachte van WO-II. Maar op het moment zelf vergeet ik het zo vaak!!!! Ik voel me er rot over, maar ik denk er vaker aan dan enkel 4 mei. Mijn oma heeft in het verzet gezeten, en is een aantal keren behoorlijk dicht bij de dood geweest. Voor hetzelfde geldt had ik niet eens bestaan. Zet je wel aan het nadenken hoor. ach dat maakt toch niet zoveel uit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 04, 2006 11:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 12:38 am
kittyocean XDmaster4 kittyocean Puuuu! Ik heb maar zo'n 5 uur vannacht uit stress geslapen crying das nie echtveel he No kidding! Wordt dus flink slapen vannacht XD Tis ut um dat ik iemand belooft had nu online te zijn, anders was ik al gegaan XD als ik erg slaperig ben, word ik misselijk XD ...... En ik ben dodenherdenking WEER vergeten crying . De hele dag, nee, correctie, sinds gisteren ben ik al druk bezig met filosoferen en stilstaan bij de gedachte van WO-II. Maar op het moment zelf vergeet ik het zo vaak!!!! Ik voel me er rot over, maar ik denk er vaker aan dan enkel 4 mei. Mijn oma heeft in het verzet gezeten, en is een aantal keren behoorlijk dicht bij de dood geweest. Voor hetzelfde geldt had ik niet eens bestaan. Zet je wel aan het nadenken hoor. Het gaat niet om die 2 minuten, tis meer symbolisch zodat je er toch aan denkt... Zolang je er aan denkt maken 2 minuten ook niks uit, maar het is voor velen de enige manier om 'ohja' te denken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|