|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:07 am
Blixtra Jalkazar de räcker säkert... hure lite har du då 1400.. xd jag har inte mycke mer än dig då... 1800... fast min börs är värd 20 k å samma sak med min väska.. men jag har ingenting i "cash"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:08 am
Jalkazar Blixtra Jalkazar de räcker säkert... hure lite har du då 1400.. xd jag har inte mycke mer än dig då... 1800... fast min börs är värd 20 k å samma sak med min väska.. men jag har ingenting i "cash" okok! Jag vet inte hur möe min är värd.. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:10 am
We are all the winners. Vi är ISS. Att vi får gå tillsammans, det betyder mest. Även om det mulnar, om ridåen har gått ner. Så har vi ändå vunnit. Om ISS är med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:11 am
Blixtra Jalkazar jag har inte mycke mer än dig då... 1800... fast min börs är värd 20 k å samma sak med min väska.. men jag har ingenting i "cash" okok! Jag vet inte hur möe min är värd.. :S har du en chain wallet eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:12 am
Jalkazar Blixtra Jalkazar jag har inte mycke mer än dig då... 1800... fast min börs är värd 20 k å samma sak med min väska.. men jag har ingenting i "cash" okok! Jag vet inte hur möe min är värd.. :S har du en chain wallet eek Nej.. Vad är det??! :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:13 am
Chibi Strawberry We are all the winners. Vi är ISS. Att vi får gå tillsammans, det betyder mest. Även om det mulnar, om ridåen har gått ner. Så har vi ändå vunnit. Om ISS är med. ISS???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:14 am
Jalkazar Chibi Strawberry We are all the winners. Vi är ISS. Att vi får gå tillsammans, det betyder mest. Även om det mulnar, om ridåen har gått ner. Så har vi ändå vunnit. Om ISS är med. ISS??? ISS är ett städbolag. Jag och min kompis sjöng alltid sådär när vi jobbade där. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:15 am
Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar jag har inte mycke mer än dig då... 1800... fast min börs är värd 20 k å samma sak med min väska.. men jag har ingenting i "cash" okok! Jag vet inte hur möe min är värd.. :S har du en chain wallet eek Nej.. Vad är det??! :S en börs *halleluja kör i bakgrunden* man fick den i januari's donation letter... vänta så ska jag equipa den
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:18 am
Chibi Strawberry Jalkazar Chibi Strawberry We are all the winners. Vi är ISS. Att vi får gå tillsammans, det betyder mest. Även om det mulnar, om ridåen har gått ner. Så har vi ändå vunnit. Om ISS är med. ISS??? ISS är ett städbolag. Jag och min kompis sjöng alltid sådär när vi jobbade där. :\good for you then
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:19 am
Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar jag har inte mycke mer än dig då... 1800... fast min börs är värd 20 k å samma sak med min väska.. men jag har ingenting i "cash" okok! Jag vet inte hur möe min är värd.. :S har du en chain wallet eek Nej.. Vad är det??! :S en börs *halleluja kör i bakgrunden* man fick den i januari's donation letter... vänta så ska jag equipa den Hur kan jag dona? :S Hur möe behöver man dona?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:22 am
Blixtra Jalkazar en börs *halleluja kör i bakgrunden* man fick den i januari's donation letter... vänta så ska jag equipa den Hur kan jag dona? :S Hur möe behöver man dona?! typ 18 kr men jag köper allt på marketplace för de är typ omöjligt att "dona" om du är mindreårig i Sverige
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:25 am
vet du varför man inte kan se hur många post man har om man inte ligger på första sidan.... jag ligger på tredje och jag vill se om jag har avancerat när det gäller att skriva flest post.... (jag låg som nr.7 och du leder för i övrigt överlägset)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:26 am
Jalkazar vet du varför man inte kan se hur många post man har om man inte ligger på första sidan.... jag ligger på tredje och jag vill se om jag har avancerat när det gäller att skriva flest post.... (jag låg som nr.7 och du leder för i övrigt överlägset) Det verkar vara någon bugg. Sådär har det blivit en gång förut när Gaia krånglade. Får väl hoppas på att det funkar igen snart. (:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 5:29 am
Chibi Strawberry Jalkazar vet du varför man inte kan se hur många post man har om man inte ligger på första sidan.... jag ligger på tredje och jag vill se om jag har avancerat när det gäller att skriva flest post.... (jag låg som nr.7 och du leder för i övrigt överlägset) Det verkar vara någon bugg. Sådär har det blivit en gång förut när Gaia krånglade. Får väl hoppas på att det funkar igen snart. (:hmm... jag tror jag ligger 6 eller 5 nu men du är ju ointaglig för du har ju snart 1000 post och jag har snart 300
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|