|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:27 pm
oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan *str䣫er foten* gack! X_x;;; *rullar runt p堧olvet och grinar* *glompar* hur gick det?! eek ont...ont som fan domokun W䨮..waht to do?._. *petar p堤in fot* ayiiiiiieh! *grinar ännu mer* wää! förlåt!!!*försöker komma på nåt* hmm x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan *str䣫er foten* gack! X_x;;; *rullar runt p堧olvet och grinar* *glompar* hur gick det?! eek ont...ont som fan domokun W䨮..waht to do?._. *petar p堤in fot* ayiiiiiieh! *grinar ännu mer* wää! förlåt!!!*försöker komma på nåt* hmm x.x kh...*drar i sin stortå och försöker räta ut foten*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:29 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:29 pm
Leker kurragömma 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:32 pm
Petsy Leker kurragömma 3nodding Ooookay. o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:32 pm
oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan *str䣫er foten* gack! X_x;;; *rullar runt p堧olvet och grinar* *glompar* hur gick det?! eek ont...ont som fan domokun W䨮..waht to do?._. *petar p堤in fot* ayiiiiiieh! *grinar ännu mer* wää! förlåt!!!*försöker komma på nåt* hmm x.x kh...*drar i sin stortå och försöker räta ut foten* x.x!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:34 pm
Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan *str䣫er foten* gack! X_x;;; *rullar runt p堧olvet och grinar* *glompar* hur gick det?! eek ont...ont som fan domokun W䨮..waht to do?._. *petar p堤in fot* ayiiiiiieh! *grinar ännu mer* wää! förlåt!!!*försöker komma på nåt* hmm x.x kh...*drar i sin stortå och försöker räta ut foten* x.x! aaah! det gick över sweatdrop jäkla tur att det inte var hela benet jag sträckte domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:35 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Leker kurragömma 3nodding Ooookay. o.O .. Men det är ingen som letar efter mig >o< surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:36 pm
oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan *str䣫er foten* gack! X_x;;; *rullar runt p堧olvet och grinar* *glompar* hur gick det?! eek ont...ont som fan domokun W䨮..waht to do?._. *petar p堤in fot* ayiiiiiieh! *grinar ännu mer* wää! förlåt!!!*försöker komma på nåt* hmm x.x kh...*drar i sin stortå och försöker räta ut foten* x.x! aaah! det gick över sweatdrop jäkla tur att det inte var hela benet jag sträckte domokun Ja!...*ryser av tanken om att sträcka benet* a-ahahajjjj x__x;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:39 pm
Petsy .. Men det är ingen som letar efter mig >o< surprised Kanske för att du inte frågat någon att leka med dig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy .. Men det är ingen som letar efter mig >o< surprised Kanske för att du inte frågat någon att leka med dig. Sant surprised Smart du är! Hade aldrig kommit på det själv xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:40 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy .. Men det är ingen som letar efter mig >o< surprised Kanske för att du inte frågat någon att leka med dig. Sant surprised Smart du är! Hade aldrig kommit på det själv xp Pssh. xp Skulle du väl.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:41 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy .. Men det är ingen som letar efter mig >o< surprised Kanske för att du inte frågat någon att leka med dig. Sant surprised Smart du är! Hade aldrig kommit på det själv xp Pssh. xp Skulle du väl. Kanske n䳴a milenium xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|