|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:31 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Jag vet inte. razz Kan inte välja. <_< Den du har nu är ju fin, så du behöver inte byta, tycker jag 3nodding Tjae... börjar tröttna på den här. Trots att den kostar mycket. Hum, Ok, hoppas du forts䴴er ha m? h岠iaf, f?et passar dig b䳴Jo det ska jag. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:31 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:32 am
Sostrate Gocki_Gocki *går in och sätter sig på golvet* *vinkar* tjingeling *nickar. Sedan lägger sig ner på golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gocki_Gocki *går in och sätter sig på golvet* *vinkar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Jag vet inte. razz Kan inte välja. <_< Den du har nu är ju fin, så du behöver inte byta, tycker jag 3nodding Tjae... börjar tröttna på den här. Trots att den kostar mycket. Hum, Ok, hoppas du forts䴴er ha m? h岠iaf, f?et passar dig b䳴Jo det ska jag. whee Duktig ponke 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:34 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Jag vet inte. razz Kan inte välja. <_< Den du har nu är ju fin, så du behöver inte byta, tycker jag 3nodding Tjae... börjar tröttna på den här. Trots att den kostar mycket. Hum, Ok, hoppas du forts䴴er ha m? h岠iaf, f?et passar dig b䳴Jo det ska jag. whee Duktig ponke 3nodding Heh. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:37 am
Gocki_Gocki Sostrate Gocki_Gocki *går in och sätter sig på golvet* *vinkar* tjingeling *nickar. Sedan lägger sig ner på golvet* hur är det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:40 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:47 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:48 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill *smyger in och sätter sig på en hylla* whee *tar din vingpinne* eek Du har ju en egen vingpinne! gonk jag vill ha din ju gonk whee Varför det? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:51 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill *smyger in och sätter sig på en hylla* whee *tar din vingpinne* eek Du har ju en egen vingpinne! gonk jag vill ha din ju gonk whee Varför det? sad vill bara whee f-för du har haft den xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|