|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:14 am
*smyger in och sätter sig på en hylla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:14 am
så.... sweatdrop lite långt....v_V;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:17 am
prrnill *smyger in och sätter sig på en hylla* whee *tar din vingpinne*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:17 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy D峥 *Fluffa till h岥t lite och anv䮤a det som kudde* whee Eerr, wtf. O.o Tihi whee *peta på* o.o *blir petad* huh?o.oVad är så roligt med mitt hår? Det är fint och mjukt :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:18 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy D峥 *Fluffa till h岥t lite och anv䮤a det som kudde* whee Eerr, wtf. O.o Tihi whee *peta på* o.o *blir petad* huh?o.oVad är så roligt med mitt hår? Det är fint och mjukt :3O.o Woah, jag som tänkte byta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:18 am
jiminijon prrnill *smyger in och sätter sig på en hylla* whee *tar din vingpinne* eek Du har ju en egen vingpinne! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:19 am
prrnill jiminijon prrnill *smyger in och sätter sig på en hylla* whee *tar din vingpinne* eek Du har ju en egen vingpinne! gonk jag vill ha din ju gonk whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:20 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy D峥 *Fluffa till h岥t lite och anv䮤a det som kudde* whee Eerr, wtf. O.o Tihi whee *peta på* o.o *blir petad* huh?o.oVad är så roligt med mitt hår? Det är fint och mjukt :3O.o Woah, jag som tänkte byta. Jaså? ;o Till vilken då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:21 am
Jag vet inte. razz Kan inte välja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:25 am
Jetzudan Rebirth Jag vet inte. razz Kan inte välja. <_< Den du har nu är ju fin, så du behöver inte byta, tycker jag 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:26 am
*sätter sig ner och lyssnar på "Spring för livet gottegris"*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 11:27 am
Petsy Jetzudan Rebirth Jag vet inte. razz Kan inte välja. <_< Den du har nu är ju fin, så du behöver inte byta, tycker jag 3nodding Tjae... börjar tröttna på den här. Trots att den kostar mycket.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|