|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:43 am
Jetzudan Rebirth Petsy >.> Men jag antar att det 䲠bra whee Rawey: HAH! xd Alright. Ja-a du xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss Sostrate TessiTuss Sostrate TessiTuss Sn䬬a n姯n s䧠n姯t roligt. Jag vill skratta. Jag kan ber䴴a om min programmeringslektion...jag skrattade s堭ycket ^^ K䮮er mig b䴴re av det p堥tt s䴴. okej ja det kan du g? Okej..skall sätta upp det snart...kommer ta lite tid ><; måste kopiera och så...inte säkert att du kommer tycka att det är roligt...själv kiknade jag iaf av skratt v.v; det beror väl på vilken sorts humor man har sweatdrop Ja du jag kan säga att jag skrattar åt nästan allt började as flabba när en kompis sa Det var en gång en höna som gick in i en skola och sa hön hön. haha
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy >.> Men jag antar att det 䲠bra whee Det är det ju. 3nodding Rawey: HAH! xd Alright. *Mysa med* ninja O_o surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:44 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy >.> Men jag antar att det 䲠bra whee Det är det ju. 3nodding Rawey: HAH! xd Alright. *Mysa med* ninja O_o surprised surprised question
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate TessiTuss Sostrate TessiTuss Sostrate TessiTuss Sn䬬a n姯n s䧠n姯t roligt. Jag vill skratta. Jag kan ber䴴a om min programmeringslektion...jag skrattade s堭ycket ^^ K䮮er mig b䴴re av det p堥tt s䴴. okej ja det kan du g? Okej..skall sätta upp det snart...kommer ta lite tid ><; måste kopiera och så...inte säkert att du kommer tycka att det är roligt...själv kiknade jag iaf av skratt v.v; det beror väl på vilken sorts humor man har sweatdrop Ja du jag kan säga att jag skrattar åt nästan allt började as flabba när en kompis sa Det var en gång en höna som gick in i en skola och sa hön hön. haha Det var as kul det hon sa. Hon sa något annat roligt också men det kommer jag inte ihåg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey woooaa eek Stackars <___<'' *glomp* xd oO Vad har jag gjort nu d忠 gonk xp inget... Allvarligt?! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:45 am
|
|
|
|
|
|
|
saknar du din devil tail..? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy >.> Men jag antar att det 䲠bra whee Det är det ju. 3nodding Rawey: HAH! xd Alright. *Mysa med* ninja O_o surprised surprised question W00t! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:46 am
Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey woooaa eek Stackars <___<'' *glomp* xd oO Vad har jag gjort nu d忠 gonk xp inget... Allvarligt?! eek ohh.. yeahh!!!!! ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:47 am
Chibi Strawberry saknar du din devil tail..? surprised lite. Känns lite tomt bakom mig. Jag har ju devil tailen på nästan alla min avatarer innan. *kolla bakom mig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:47 am
Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey woooaa eek Stackars <___<'' *glomp* xd oO Vad har jag gjort nu d忠 gonk xp inget... Allvarligt?! eek ohh.. yeahh!!!!! ._. Vad var det nu då?? eek eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:48 am
Filthy Chibi Strawberry saknar du din devil tail..? surprised lite. Känns lite tomt bakom mig. Jag har ju devil tailen på nästan alla min avatarer innan. *kolla bakom mig* haha
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:48 am
Filthy Chibi Strawberry saknar du din devil tail..? surprised lite. Känns lite tomt bakom mig. Jag har ju devil tailen på nästan alla min avatarer innan. *kolla bakom mig* du behöver bara säga till om du vill ha tillbaka den..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:49 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy >.> Men jag antar att det 䲠bra whee Det är det ju. 3nodding Rawey: HAH! xd Alright. *Mysa med* ninja O_o surprised surprised question W00t! whee You like it? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|