|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:36 am
Rawey woooaa eek Stackars <___<'' *glomp* xd oO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:37 am
Petsy >.> Men jag antar att det 䲠bra whee Det är det ju. 3nodding Rawey: HAH! xd Alright.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:38 am
Petsy Rawey Jetzudan Rebirth Rawey Jetzudan Rebirth Rawey Jetzudan Rebirth Rawey Nice eek Måste testa det imorrn på skolan xd No you wont. xd Fan xd Vi kan testa på tony. Lol xp På han kan vi testa ja. xd Yaay whee I just send something else to test on him.. like.. Meticillinresisten staphyolococcus aureus!! xd Vad det nu är. Nått konstigt virus i stockholms län det stog om på nån tavla xd Snackar du skit om stockholmarna, va va va?! domokun domokun Err.. Nee xd Det stog det fans Meticillinresisten staphyolococcus aureus i stockholms län på en tavla och att det var ett virus som tål viss antibiotika xd xd xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:38 am
Sostrate TessiTuss Sn䬬a n姯n s䧠n姯t roligt. Jag vill skratta. Jag kan ber䴴a om min programmeringslektion...jag skrattade s堭ycket ^^ K䮮er mig b䴴re av det p堥tt s䴴. xd Jag skrattade mycket åt det iaf xDDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:39 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:39 am
~Rufus-kun~ Sostrate TessiTuss Sn䬬a n姯n s䧠n姯t roligt. Jag vill skratta. Jag kan ber䴴a om min programmeringslektion...jag skrattade s堭ycket ^^ K䮮er mig b䴴re av det p堥tt s䴴. xd Jag skrattade mycket åt det iaf xDDDD xd ! ja det gjorde du banne mig <__<; xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy >.> Men jag antar att det 䲠bra whee Det är det ju. 3nodding Rawey: HAH! xd Alright. *Mysa med* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
~Rufus-kun~ Sostrate TessiTuss Sn䬬a n姯n s䧠n姯t roligt. Jag vill skratta. Jag kan ber䴴a om min programmeringslektion...jag skrattade s堭ycket ^^ K䮮er mig b䴴re av det p堥tt s䴴. xd Jag skrattade mycket åt det iaf xDDDDokej då får jag hoppas att jag skrattar iaf hälften så mycket.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:41 am
TessiTuss Sostrate TessiTuss Sn䬬a n姯n s䧠n姯t roligt. Jag vill skratta. Jag kan ber䴴a om min programmeringslektion...jag skrattade s堭ycket ^^ K䮮er mig b䴴re av det p堥tt s䴴. okej ja det kan du g? Okej..skall sätta upp det snart...kommer ta lite tid ><; måste kopiera och så...inte säkert att du kommer tycka att det är roligt...själv kiknade jag iaf av skratt v.v; det beror väl på vilken sorts humor man har sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
~Rufus-kun~ Nej nu ska Alen g堽3 Vi ses allihoppa ^^ *kramas med alla* *vinkar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:42 am
Sostrate TessiTuss Sostrate TessiTuss Sn䬬a n姯n s䧠n姯t roligt. Jag vill skratta. Jag kan ber䴴a om min programmeringslektion...jag skrattade s堭ycket ^^ K䮮er mig b䴴re av det p堥tt s䴴. okej ja det kan du g? Okej..skall sätta upp det snart...kommer ta lite tid ><; måste kopiera och så...inte säkert att du kommer tycka att det är roligt...själv kiknade jag iaf av skratt v.v; det beror väl på vilken sorts humor man har sweatdrop Ja du jag kan säga att jag skrattar åt nästan allt började as flabba när en kompis sa Det var en gång en höna som gick in i en skola och sa hön hön.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|