|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 7:44 am
Wasp Miradjii: En sånhär:  Jo jag förstod att det var en sådan, vart mest fundersam över den knasiga idén. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 10:54 am
Miradjii Wasp Miradjii: En sånhär:  Jo jag förstod att det var en sådan, vart mest fundersam över den knasiga idén. xp På det viset... Mjo. Alltså. Det är väl sådant som kan förväntas av mig egentligen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 17, 2006 1:13 am
Wasp Mikusagi Wasp Min papps har en såndär datumstämpel. Mitt lillebror ställde in den på 2005-12-13 (min femtonårsdag, ehm?) och stämplade mig för ett tag sedan, och idag hade jag tråkigt, och samma stämpling var kvar, så jag hade lite roligt med den :J Aj?Neh. Det är bara som en vanlig stämpel. Den gnisslar lite bara. Miradjii: En sånhär:  Sådan slår väl hårt? Fast den jag har/hade (vet inte var den är just nu) var lite mer... metallig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 17, 2006 9:49 am
look, it is EMOTEAR! den säger sayonara baibai NKPG & friends... soon it is leaving for another place.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 12:52 am
halcyon. revolver look, it is EMOTEAR! den säger sayonara baibai NKPG & friends... soon it is leaving for another place. Doh >.< men du kommer väl tillbaka i vår? Och jag är nog blind för jag ser ingen tår...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 5:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 6:16 am
neonrosa http://img.photobucket.com/albums/v472/moppe2/grnis.jpg Skulle jag passa i grönt? X3 JAA surprised Lätt att du skulle.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 10:25 am
Niddler neonrosa http://img.photobucket.com/albums/v472/moppe2/grnis.jpg Skulle jag passa i grönt? X3 JAA surprised Lätt att du skulle. Jag tror att jag ska tona så sen :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2006 8:06 am
Mikusagi Wasp Mikusagi Wasp Min papps har en såndär datumstämpel. Mitt lillebror ställde in den på 2005-12-13 (min femtonårsdag, ehm?) och stämplade mig för ett tag sedan, och idag hade jag tråkigt, och samma stämpling var kvar, så jag hade lite roligt med den :J Aj?Neh. Det är bara som en vanlig stämpel. Den gnisslar lite bara. Miradjii: En sånhär:  Sådan slår väl hårt? Fast den jag har/hade (vet inte var den är just nu) var lite mer... metallig.Njeh. Den gör inte ont alls.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 25, 2006 12:12 am
Herregud vad du är vackersöt, Wau-chaeeen!!@_@ heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 25, 2006 11:43 am
Wau, bor du i karlstad? o.O Eller är du en av tre trillingar som dina syskon bor i Karlstad? >.> Du ser ut som en som bor här och hon jag tycker du ser ut som är trilling med två andra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 25, 2006 12:50 pm
 NU ÄR JAG GRÖNHÅRIG PÅRIKTIGT!! :OOOO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 25, 2006 11:02 pm
neonrosa NU ÄR JAG GRÖNHÅRIG PÅRIKTIGT!! :OOOO Oh, så sött :3 heart heart Och Wau, du är också jättemegasöt <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 26, 2006 12:33 am
neonrosa http://img.photobucket.com/albums/v472/moppe2/P1015990.jpg NU ÄR JAG GRÖNHÅRIG PÅRIKTIGT!! :OOOO Pokémontröja! En fin en dessutom! Waah, grönt hår och en söt kjol! Du är så härlig hela tiden! n__n heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|