|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:16 am
*kommer ner från taket i en grävling dräkt* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:17 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *kommer in helt iskall* o___o;;;; Iskallt ute ffs. Klä dig ordentligt då ._.XD Men alla mina kläder är typ skittunna. .. Hur ?lever du vintrarna? gonk sweatdrop Mitt fett hj䬰er mig. xd Jaha.. o_o Varför hjälper det inte mig? gonk XD För att jag har ett speciellt fett. Sliter man ut en bit kommer en ny bit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
icedrop eek hoppar upp. tar tag i tessituss axlar och utbristerHur är det fatt? Mår inte särskilt bra. Är väligt orolig för Räki. Jag tycker jätte synd om Ange (gandilolou). Sen är det en grej i familjen också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:18 am
*blir förvånad* whee *krama försiktigt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *kommer in helt iskall* o___o;;;; Iskallt ute ffs. Klä dig ordentligt då ._.XD Men alla mina kläder är typ skittunna. .. Hur ?lever du vintrarna? gonk sweatdrop Mitt fett hj䬰er mig. xd Jaha.. o_o Varför hjälper det inte mig? gonk XD För att jag har ett speciellt fett. Sliter man ut en bit kommer en ny bit. Nice eek Måste testa det imorrn på skolan xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nawh sad du ska se att allt ordnar sig.
krama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:19 am
~Rufus-kun~ Chibi Strawberry j䫬a mange.. ont i fingrar.. helvete.. *hoppar på o blåser på fingrarna* mange.. var inte det idioten från förut?mjoo... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:19 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:20 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rawey Nice eek Måste testa det imorrn på skolan xd No you wont. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
~Rufus-kun~ *kramo kramo* whee hur 䲠det? Det är bra, fast jag fryser. neutral Hur är det med dig? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
icedrop nawh sad du ska se att allt ordnar sig. krama Jag har varit mest chockad idag. Min pappa är jätte konstig är nästan rädd för honom. Så jag är ledsen för 2 saker.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:21 am
Jetzudan Rebirth Rawey Nice eek Måste testa det imorrn på skolan xd No you wont. xd Fan xd Vi kan testa på tony. Lol xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 10:23 am
prrnill ~Rufus-kun~ *kramo kramo* whee hur 䲠det? Det är bra, fast jag fryser. neutral Hur är det med dig? 3nodding Mår lite sådär neutral Vet inte hur jag mår efter det som hände igår.. men samtidigt är jag jätte glad nu xDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|