|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:50 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:50 am
Sostrate mwahaha *tar en pinne och petar ännu mer* poke of doom *sprängs* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:51 am
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:52 am
Aranea oni-chan Aranea oni-chan orange måne O_o *pekar ut genom sitt fönster* jag ser inte månen från mitt hus än, ser den framåt åtta kanske ._. har fönster i alla väderstreck förutom ett på mitt rum så jag kan se den hela tiden whee Ah... vi har iofs ocks堤et i huset, men det 䲠ett berg i ?r, och skog ovanp堤et razz nice xp jag har bara åker så långt ögat kan nå..nästan :/ kan se hallandsåsen faktiskt *stolt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:53 am
oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan orange måne O_o *pekar ut genom sitt fönster* Ooooh! Vill se x.x kika ut genom fönstret då xp Kan inte...molnigt v.v aye aye confused mindre lätt då Jao...hmm....skall nog dra ut snart. M峴e kolla peruker <_<; peruker 䲠l䳫iga eek Yup, de är de faktiskt...men I need it for my dräkt.. sweatdrop mitt hår är för kort(vilket egentligen inte spelar någon större roll) och så vågar jag inte färga det rosa, för det är för mörkt och det är slitet, så jag tar inte risken <<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:54 am
Aranea Sostrate mwahaha *tar en pinne och petar ännu mer* poke of doom *sprängs* sweatdrop .___....... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:55 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:56 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:57 am
Sostrate Aranea Sostrate mwahaha *tar en pinne och petar ännu mer* poke of doom *sprängs* sweatdrop .___....... crying okej då... jag sprängdes inte sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:57 am
Aranea Jag ser inte hallands峥n iaf *fnissar larvigt* f?ag befinner mig massa m宧a mil d䲩fr宠^^ figures haha...men varför måste jag komma på något att laga till kvällsmat...jag vill ju inte laga mat crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:58 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:59 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 8:00 am
Aranea Sostrate Aranea Sostrate mwahaha *tar en pinne och petar ännu mer* poke of doom *sprängs* sweatdrop .___....... crying okej då... jag sprängdes inte sweatdrop yay ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|