|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:38 am
Linka Spirit Filthy Linka Spirit Filthy Linka Spirit Filthy Linka Spirit Och självklart så ska Filthy vara här.. xd .. *stalks* gör inget som du får ångra. ninja xd Nejdå.. <.> *håller ljugekors grejjs bakom ryggen* 3nodding xd FILTHY GILLAR.... <.> ... Ki... 3nodding Killar?.. *OMG* xp Det med. domokun .. *tänker* NU HAR JAG GLÖMT BORT BARA FÖR DET! x.x.. *kollar i msn ruta saken* xp I don't mind if you say. Alla vet det redan. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:39 am
Filthy I don't mind if you say. Alla vet det redan. cool Fan då. v.v.. *lunkar iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:40 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:40 am
Filthy Linka Spirit Filthy I don't mind if you say. Alla vet det redan. cool Fan då. v.v.. *lunkar iväg*Bwahahahaaaa! Vi ska ju spela in en film och allting p堪-cult. cool xd Men schissirrarriror.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:41 am
Aranea Sostrate toom dii doom *smyger hastigt in* *biter i benet* eek *petar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:43 am
orange måne O_o *pekar ut genom sitt fönster*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:44 am
oni-chan orange måne O_o *pekar ut genom sitt fönster* Ooooh! Vill se x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:44 am
Sostrate Aranea Sostrate toom dii doom *smyger hastigt in* *biter i benet* eek *petar* *ramlar ner på golvet och sprattlar med benen* oni-chan orange måne O_o *pekar ut genom sitt fönster* jag ser inte månen från mitt hus än, ser den framåt åtta kanske ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:45 am
Aranea Sostrate Aranea Sostrate toom dii doom *smyger hastigt in* *biter i benet* eek *petar* *ramlar ner på golvet och sprattlar med benen* oni-chan orange måne O_o *pekar ut genom sitt fönster* jag ser inte månen från mitt hus än, ser den framåt åtta kanske ._. mwahaha *tar en pinne och petar ännu mer* poke of doom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:46 am
Sostrate oni-chan orange måne O_o *pekar ut genom sitt fönster* Ooooh! Vill se x.x kika ut genom fönstret då xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:46 am
oni-chan Sostrate oni-chan orange måne O_o *pekar ut genom sitt fönster* Ooooh! Vill se x.x kika ut genom fönstret då xp Kan inte...molnigt v.v
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 7:47 am
Aranea oni-chan orange måne O_o *pekar ut genom sitt fönster* jag ser inte månen från mitt hus än, ser den framåt åtta kanske ._. har fönster i alla väderstreck förutom ett på mitt rum så jag kan se den hela tiden whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan orange måne O_o *pekar ut genom sitt fönster* Ooooh! Vill se x.x kika ut genom fönstret då xp Kan inte...molnigt v.v aye aye confused mindre lätt då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|