|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 1:23 am
Zal ik wel of niet bij Freemusketeers.nl mijn boek gaan uitgeven?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 4:00 am
stress stress streeeessssss, ok ben depri -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 4:07 am
Eastvane stress stress streeeessssss, ok ben depri -_- *trekt gekke bekken om hem op te vrolijken* Dat kunnen we niet gebruiken met een feest in het vooruitzicht!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 4:17 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 4:23 am
Dit weekend komt er een mega feest voor alle gaia dutchies ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 4:34 am
eek eek eek wanneer, waar hoe enz enz ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 4:46 am
wanneer: 6/7 mei van zaterdag 7:00 pm tot maandag 1:00 am Waar: er zal een thread in de CB worden aangemaakt. ^_^ nog iets? ehm o ja: Thema: Slaapfeestje!!! Dus komt allen in den pyjama!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 4:53 am
Weee ^_^ het wordt tijd een mooie banner te maken en iedereen in te lichten. Ik weet alleen niet of chibs daar al mee bezig is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 4:58 am
Darlaa Weee ^_^ het wordt tijd een mooie banner te maken en iedereen in te lichten. Ik weet alleen niet of chibs daar al mee bezig is. anders hebben we er toch twee? ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 5:01 am
Zakou Nenharma Darlaa Weee ^_^ het wordt tijd een mooie banner te maken en iedereen in te lichten. Ik weet alleen niet of chibs daar al mee bezig is. anders hebben we er toch twee? ^_^feest ik wist niks van een feest XD tis maar goed dat ik langskom XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 5:02 am
kittyocean Zal ik wel of niet bij Freemusketeers.nl mijn boek gaan uitgeven? nou als jij het leuk vindt zal ik het doen als ik jou was
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 5:10 am
XDmaster4 Zakou Nenharma Darlaa Weee ^_^ het wordt tijd een mooie banner te maken en iedereen in te lichten. Ik weet alleen niet of chibs daar al mee bezig is. anders hebben we er toch twee? ^_^feest ik wist niks van een feest XD tis maar goed dat ik langskom XD We gaan net uit de organiseer fase wink dus bijna niemand weet er nog iets van. maar het is de bedoeling dat iedereen het te weten komt!
En het is altjid goed dat je langs komt =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 5:42 am
Is zoiets iets?  Tis alleen maar een opzetje hoor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 5:44 am
Alleen als ik ergens mee moet helpen contests ofzo, zal dat zaterdag en zondag ochtend/middag moeten zijn want mijn oma wordt 85 en geeft zondag een feest.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 5:50 am
Ziet er goed uit! alleen ik had wat moeite met dat blauw op blauw. sweatdrop maar dat kan ook aan mij liggen.
[Edit] ik ben er zondag morgen niet ^_^; zal wel loslopen =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|