|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:54 am
*kramar tbx* jag vet inte sad ..........David var ute nyss....såg räki's blod på gatan...... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:54 am
Necrofix *kramar tbx* jag vet inte sad ..........David när david var ute nyss....såg räki's blod på gatan...... gonk herregud.. crying var det mycket blod?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:56 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:58 am
Necrofix nej inte s堭kt.....lite har nog torkat bort och det s姠mest ut att att droppat AHH!!! HATAR ALLA JÄVLAR SOM GÖR SÅNT HÄR!!!!! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:59 am
Gandiloulou Necrofix nej inte s堭kt.....lite har nog torkat bort och det s姠mest ut att att droppat AHH!!! HATAR ALLA JÄVLAR SOM GÖR SÅNT HÄR!!!!! scream Jag också *spakar sönder hyllan lite till* scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:00 am
Necrofix Jag också *spakar sönder hyllan lite till* scream Ibland vill man att alla elaka människor bara ska dö bara sådär....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:03 am
Gandiloulou Necrofix Jag också *spakar sönder hyllan lite till* scream Ibland vill man att alla elaka människor bara ska dö bara sådär.... Jo sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:06 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:10 am
Necrofix Sostrate *smyger in* lektion igen, men skitsamma...dock om jag f?inner s堤r det att l䲡ren kommit p堥n eller liknande hejs igen läste det som står ovan..hemskt..man blir ju rasande!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:14 am
Sostrate Necrofix Sostrate *smyger in* lektion igen, men skitsamma...dock om jag f?inner s堤r det att l䲡ren kommit p堥n eller liknande hejs igen läste det som står ovan..hemskt..man blir ju rasande! jo fan vad sur man blir scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:19 am
Necrofix Sostrate Necrofix Sostrate *smyger in* lektion igen, men skitsamma...dock om jag f?inner s堤r det att l䲡ren kommit p堥n eller liknande hejs igen läste det som står ovan..hemskt..man blir ju rasande! jo fan vad sur man blir scream Verkligen. stressed Vill avreagera mig på någonting, men det finns inget att avreagera sig på...får försöka lugna ner mig och ta djupa andetag..om det nu hjälper
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:24 am
Sostrate Necrofix Sostrate Necrofix Sostrate *smyger in* lektion igen, men skitsamma...dock om jag f?inner s堤r det att l䲡ren kommit p堥n eller liknande hejs igen läste det som står ovan..hemskt..man blir ju rasande! jo fan vad sur man blir scream Verkligen. stressed Vill avreagera mig på någonting, men det finns inget att avreagera sig på...får försöka lugna ner mig och ta djupa andetag..om det nu hjälper jag har iaf lyckas lugna ner mig sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|