|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:18 am
kamijon men det är så himmla äckligt... xp Jo jag vet. Vänta vad var det jag sa imorse.. "Jag behöver en plastikkirurg och då sa Filthy.. JULGRAN?!?!" xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:19 am
Chibi Strawberry kamijon men det är så himmla äckligt... xp Jo jag vet. Vänta vad var det jag sa imorse.. "Jag behöver en plastikkirurg och då sa Filthy.. JULGRAN?!?!" xp eek du är inte klok blaugh stanna bilen, cykla in i den, flyger över, landar på motorhuven, rullar av! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:20 am
kamijon Chibi Strawberry kamijon men det är så himmla äckligt... xp Jo jag vet. Vänta vad var det jag sa imorse.. "Jag behöver en plastikkirurg och då sa Filthy.. JULGRAN?!?!" xp eek du är inte klok blaugh stanna bilen, cykla in i den, flyger över, landar på motorhuven, rullar av! xd Meh.. Vadå.. Jag såg en julgran.. En STOOOOOOR julgran.. hur ska man reagera.. sweatdrop xD HAHA!! Madde.. Jag är hungrig. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:22 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:25 am
Necrofix Okay....jo det e ganska m宧a som verkar bry sig.. Jo men jag skiter ocks堩 om jag f岠ledigt lr inte jag t䮫er 嫡 dit p堥tt lr annat s䴴...... okay......det e bra För det som är viktigast egentligen är jue att Räki och Pulver mår bra... Och eftersom jag tror att de mår bättre av att träffa folk som tycker om dom... Så därför tycker jag att så många som möjligt ska besöka dom...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:29 am
Chibi Strawberry kamijon Chibi Strawberry kamijon men det är så himmla äckligt... xp Jo jag vet. Vänta vad var det jag sa imorse.. "Jag behöver en plastikkirurg och då sa Filthy.. JULGRAN?!?!" xp eek du är inte klok blaugh stanna bilen, cykla in i den, flyger över, landar på motorhuven, rullar av! xd Meh.. Vadå.. Jag såg en julgran.. En STOOOOOOR julgran.. hur ska man reagera.. sweatdrop xD HAHA!! Madde.. Jag är hungrig. :\ ja, jag är också hungrig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:29 am
Gandiloulou Necrofix Okay....jo det e ganska m宧a som verkar bry sig.. Jo men jag skiter ocks堩 om jag f岠ledigt lr inte jag t䮫er 嫡 dit p堥tt lr annat s䴴...... okay......det e bra För det som är viktigast egentligen är jue att Räki och Pulver mår bra... Och eftersom jag tror att de mår bättre av att träffa folk som tycker om dom... Så därför tycker jag att så många som möjligt ska besöka dom... jo det e det. jo det tror jag också....men om det blir för många kanske det blir lite jobbigt för räki....för mycket på en gång alltså....plus att han vill kanske ha lite tid själv med dig t.ex
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:30 am
kamijon Chibi Strawberry kamijon Chibi Strawberry kamijon men det är så himmla äckligt... xp Jo jag vet. Vänta vad var det jag sa imorse.. "Jag behöver en plastikkirurg och då sa Filthy.. JULGRAN?!?!" xp eek du är inte klok blaugh stanna bilen, cykla in i den, flyger över, landar på motorhuven, rullar av! xd Meh.. Vadå.. Jag såg en julgran.. En STOOOOOOR julgran.. hur ska man reagera.. sweatdrop xD HAHA!! Madde.. Jag är hungrig. :\ ja, jag är också hungrig! Gå och äta?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:35 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:37 am
Aja nu e det lunch jag kommer nog sen *kramar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:38 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:39 am
Necrofix Jo det e just det... jo det har du r䴴 men kan kaske ta det i om g宧ar hmmmmm jag vill ocks堦? med er..... ta inte i f?om kan ha ont fortfarande xp mjo.. men snacka med Mushi om du kan följa med henne... självklart ska jag inte ta i så mycket... jag ska krama dom väldigt löst och försiktigt.. men man lär sig hur man ska krama folk på sjukhus med alla slangar eftersom min mamma har legat på sjukhus ett par gånger...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:40 am