|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 2:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 2:03 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 2:06 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 2:10 pm
Gocki_Gocki TessiTuss Hur ä² det med dig då¿›/quote] mjo det är väl bra.. Trött som tusan.. sj dÃ¥ *lägger sig ner pÃ¥ golvet* väldigt chockad över det som hände pulver och räki. Är väldigt ledsen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 2:11 pm
Sostrate Petsy *Springa på*[/s domokun heart ize] @.@ eek!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 2:17 pm
Petsy Sostrate Petsy *Springa på*[/s domokun heart ize] @.@ eek!! *glomp*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 3:47 pm
*Mummel mummel* .. Argh!! Måste få ut min ilska över nåt, men vad?! gonk .. *Ser på sitt ritblock* .. *Riva och slita sönder det*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 3:59 pm
FrÃ¥n "bästa vän" till "hatobjekt" pÃ¥ en dag..? wow.. nytt rekord.. .. *Suck* Om t.o.m han hatar mig.. då kommer väl alla hata mig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 4:04 pm
Petsy FrÃ¥n "bästa vän" till "hatobjekt" pÃ¥ en dag..? wow.. nytt rekord.. .. *Suck* Om t.o.m han hatar mig.. då «ommer vä¬ alla hata mig.. vad har hant?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 4:11 pm
ecchan Petsy FrÃ¥n "bästa vän" till "hatobjekt" pÃ¥ en dag..? wow.. nytt rekord.. .. *Suck* Om t.o.m han hatar mig.. då «ommer vä¬ alla hata mig.. vad har hant? Ã¥h, Bara ett brÃ¥k.. fast som slutade illa, istället för bra..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 4:16 pm
Petsy ecchan Petsy FrÃ¥n "bästa vän" till "hatobjekt" pÃ¥ en dag..? wow.. nytt rekord.. .. *Suck* Om t.o.m han hatar mig.. då «ommer vä¬ alla hata mig.. vad har hant? Ã¥h, Bara ett brÃ¥k.. fast som slutade illa, istället för bra..hmm... neutral inte bra...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 4:20 pm
Mm.. .. *Tveka på att det kommer bli bra igen..*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 4:27 pm
beror på hur långsinta ni båda är. tiden läker en del saker. hur ni är mot varandra under tiden påverkar också. hoppas att ni bli vänner igen om du vill det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 4:59 pm
Jag är inte långsint, och snubben jag bråkat med är inte det heller, tror jag? >_> But what he said.. .. *Fortfarande tveksam*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 5:04 pm
*Peta på tårna* Eh.. I don't get it, två personer älskar varandra, dom är medvetna om det, men ändå ska dom undvika varann? =__= Ja jag säger då de.. så de kan gå..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|