|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 12:54 pm
   Ai, wat vervelend Forbidden Angel~! Ik hoop dat het goed komt! En Uum, geen zorgen smile Foutjes kunnen gemaakt worden smile Ennuh... wat flauw dat iemand die nieuw op Gaia is veel meer gold verdient per uur dan ik XD I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 1:03 pm
OmM: Van alles dat tegen zit gaat he tnaar precies het tegenovergestelde... Hmmm, zou karma dan toch...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 1:13 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 1:44 pm
onm: dit grrr lied kan ik maar niet vinden ><' Weet iemand hoe je ietsm moet opnemen dat je op je pc hoort neutral of iets wt erop lijkt
Ik voelde me vandaag ook niet echt lkkr.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 1:46 pm
Je kan proberen je microfoon bij een luidspeaker te zetten en het geluid hard zetten =S Zo heb ik enkele wmv/ amv's kunnen omzetten in een mp3 =S Maar niet echt lekker geluid
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 1:48 pm
neej dat snap ik, ik heb ook al geprobeert om fraps(progammatje om je beeldscherm te filmen tijdens je spel) tijdens world of warcraft, wow geluid uit en liedje aan... stopte het programma na 26 sec ><' weet niet waarom. Misschien moet k dat nog es proberen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 1:50 pm
Kijk dan bij iets van instellingen ofzo; misschien geeft die wat aan.... ik ken het hele programma niet XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 1:52 pm
Zal ik doen ik ook niet dat's het probleem (of niet) ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 3:22 pm
number_17 Darlaa number_17 lol ik zie dat angel lizzie een complete topic heeft gedelete door iedere keer een post te verwijderen xd delete topic knop vergeten? of kunnen normale leden dat niet?
verder kitty is het actiefst de laatste tijd. en daarna darlaa en ik met 2 dingen in de afgelopen maanden whee
een hele tijd daarvoor was darlaa echt in een mod periode..maar dat was in april mrgreen •♥• Hebben idd niet veel te doen de laatste tijd rofl ik heb ook alleen wat topics gesloten. Maar goed mod werk is ook nog steeds het verder helpen van mensen en de boel in de gaten houden etz. XD
Topic van jezelf kun je ook niet verwijderen je kon dacht ik wel posts van anderen in je eigen topic verwijderen. En, haha, de almachtige quote kan nooit verwijderd worden twisted (jay XDmaster) •♥• wel mooi dat er niet veel te doen is. betekent dat er weinig regels worden overtreden •♥• Ja of dat er weinig mensen zijn om rottigheid uit te halen sweatdrop
Eastvane: jij bent actief maar geen mod XD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 11:11 pm
@ Kiek: Even opzoek gaan naar het programma Goldwave :3 Dan kan je bij opneem instellingen Stereo kiezen, en neemt ie gewoon alles op wat er ook uit de Pc komt ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 14, 2006 1:10 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 14, 2006 5:03 am
Eastvane number_17 lol ik zie dat angel lizzie een complete topic heeft gedelete door iedere keer een post te verwijderen xd delete topic knop vergeten? of kunnen normale leden dat niet?
verder kitty is het actiefst de laatste tijd. en daarna darlaa en ik met 2 dingen in de afgelopen maanden whee
een hele tijd daarvoor was darlaa echt in een mod periode..maar dat was in april mrgreen volgens mij ben ik ook behoorlijk actief hoor...... on my mind: damn... helemaal door de war :S.... twijvelend X_X enz.. je bent geen mod. en ik telde alleen de echt mod acties..die zijn er zo een 5 in de maand ofzo xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 14, 2006 5:04 am
Darlaa number_17 Darlaa number_17 lol ik zie dat angel lizzie een complete topic heeft gedelete door iedere keer een post te verwijderen xd delete topic knop vergeten? of kunnen normale leden dat niet?
een hele tijd daarvoor was darlaa echt in een mod periode..maar dat was in april mrgreen •♥• Hebben idd niet veel te doen de laatste tijd rofl ik heb ook alleen wat topics gesloten. Maar goed mod werk is ook nog steeds het verder helpen van mensen en de boel in de gaten houden etz. XD
Topic van jezelf kun je ook niet verwijderen je kon dacht ik wel posts van anderen in je eigen topic verwijderen. En, haha, de almachtige quote kan nooit verwijderd worden twisted (jay XDmaster) •♥• wel mooi dat er niet veel te doen is. betekent dat er weinig regels worden overtreden •♥• Ja of dat er weinig mensen zijn om rottigheid uit te halen sweatdrop
Eastvane: jij bent actief maar geen mod XD •♥• het word hier steeds drukker hoor blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|