|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 28, 2006 12:14 am
Gunst Darlaa, als ik niet beter zou weten, zou ik bijna denken dat de eerste zeemeermin en de laatste zeemeermin dezelfde staart delen. Ze lijken wel heel veel op elkaar qua basis.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 28, 2006 3:27 am
kittyocean Gunst Darlaa, als ik niet beter zou weten, zou ik bijna denken dat de eerste zeemeermin en de laatste zeemeermin dezelfde staart delen. Ze lijken wel heel veel op elkaar qua basis..... Tja, ik weet niet of je veel kanten op kan met zo'n avatar. Editors die er een andere vorm inkrijgen, krijgen een beetje vreemt effect vaak, niet echt mooi... Dus zal meestal een beetje zo lopen een beetje rond, of de andere kan op, of wat ronder. (weet ik veel XD )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 28, 2006 8:08 am
Ik hoop maar niet dat de maakster zou denken: gunst, handig die staart; die passen wij wat aan O.o Zou ik flink van balen (understatement)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 28, 2006 9:34 am
kittyocean Ik hoop maar niet dat de maakster zou denken: gunst, handig die staart; die passen wij wat aan O.o Zou ik flink van balen (understatement) Neuj ^_^ dat meisje is een hele goede editor heeft al shopje al jaren. *kijkt nog eens* kijk jouwes loopt rechts meer naar buiten terwijl die van haar een stukje meer naar binnen buigd. (lol je moet niet overal art dieven zien XD )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 28, 2006 9:54 am
ben ik weer even twee daagjes weg, komen er nieuwe items bij...
ik moet vaker weg gaan =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 28, 2006 10:23 am
Darlaa kittyocean Ik hoop maar niet dat de maakster zou denken: gunst, handig die staart; die passen wij wat aan O.o Zou ik flink van balen (understatement) Neuj ^_^ dat meisje is een hele goede editor heeft al shopje al jaren. *kijkt nog eens* kijk jouwes loopt rechts meer naar buiten terwijl die van haar een stukje meer naar binnen buigd. (lol je moet niet overal art dieven zien XD ) Ik zie juist meer overeenkomsten dan verschillen XD En ik zie niet overal art thieves, maar er zijn puntjes aan de linkerkant waardoor het gewoon mijn aandacht trekt. Maar toch: innocent until proven guilty smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 28, 2006 10:45 am
hallo mensjes en luitjes en aanverbante artikellen ( sorry kon niks anders verzinnen sweatdrop )
ik en m'n broertje gaan van de week op vakantie dus zullen de komende week niet online zijn hellaas je mag m'n helle inbox vol pm maar wel met mate oke
oja en vellplezier op kiningine dag en voor zomige met de vakantie 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 29, 2006 10:49 am
  Ligt het nou aan mij...? of lijkt haar ontje wel erg veel op de pagode uit de efteling..  <-- die is ontzettend lollig XD ( o.o plaatjes copyright de telegraaf)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 29, 2006 11:53 am
HeyHey wat heeft iedereen gedaan op koninginnendag? Ik heb lekker een trampoline demo gegeven in de stad, maar het was wel heeel koud!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 30, 2006 6:48 am
Ik kreeg een order voor een avatar edit..... gaat ze nu vragen, ACHTERAF, of ik de strik uit haar haar en de handschoenen die ze droeg kan verwijderen, terwijl de afspraak was dat ze KLEINE veranderingen zonder extra kosten kon doorgeven. Ik zou nu de avatar opnieuw moeten maken?! My A$$!
Het blijkt maar weer dat je de mensen duidelijk moet vertellen wat ze moeten vragen, en dat uitgekauwd nog te weinig is.
She ordered, she paid, I delivered. Goed, ik geef toe, ik had wat duidelijker kunnen zijn (maar duidelijker dan uitgekauwd is haar niet mogelijk!), maar ze bood me 1500 gold, en heb het voor 800 gedaan (vroeg 700 en ze zond 800; haar keuze dan). Ik heb het 2 keer moeten vragen wat voor een kleur haar extra item moest zijn.
Ben ik nou de enige die meteen zo veel mogelijk details doorgeeft en er niet van uit gaat dat de ander kan ruiken wat ik denk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 30, 2006 8:52 am
kittyocean Ik kreeg een order voor een avatar edit..... gaat ze nu vragen, ACHTERAF, of ik de strik uit haar haar en de handschoenen die ze droeg kan verwijderen, terwijl de afspraak was dat ze KLEINE veranderingen zonder extra kosten kon doorgeven. Ik zou nu de avatar opnieuw moeten maken?! My A$$! Het blijkt maar weer dat je de mensen duidelijk moet vertellen wat ze moeten vragen, en dat uitgekauwd nog te weinig is. She ordered, she paid, I delivered. Goed, ik geef toe, ik had wat duidelijker kunnen zijn (maar duidelijker dan uitgekauwd is haar niet mogelijk!), maar ze bood me 1500 gold, en heb het voor 800 gedaan (vroeg 700 en ze zond 800; haar keuze dan). Ik heb het 2 keer moeten vragen wat voor een kleur haar extra item moest zijn. Ben ik nou de enige die meteen zo veel mogelijk details doorgeeft en er niet van uit gaat dat de ander kan ruiken wat ik denk? Strik en handschoenen verwijderen? moet ze niet gewoon een base geven zonder die dingen. ^_^' verwijderen is wat veel werk voor wat je gewoon uit tektek kan halen of zo. Ik laat mijn klantjes betalen na aflevering en bewaar de edit in files totdat ze de trade geconfirmeert hebben, voor als er nog iets veranderd moet worden, tis mogelijk dat iemand wat vergeten is te typen of zo, of dat er toch wat onduidelijk was. Maar na trade en meer is gewoon verandering van gedachten dat zal je niet hoeven te fixen. Vroeg ze het lang na aflevering?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 30, 2006 9:12 am
Ze vroeg vlak na de betaling ook nog ff of ik haar haar kon veranderen. Mooi niet dus. En ze had geen base gestuurd, dus had ik maar haar huidige Avi genomen.
En ik was vroeger ook zo Darlaa; eerst maken en dan de betaling. Maar daar ben ik te vaak mee gecheated. No way dat ik me dat nog eens laat gebeuren.
Eerst betalen, dan zien ze de edit pas, en kleine wijzigingen zijn dan nog kosteloos te doen. Maar eerst betalen. Zo moet het helaas tegenwoordig (in ieder geval, dat is mijn ervaring)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 30, 2006 9:23 am
kittyocean Ze vroeg vlak na de betaling ook nog ff of ik haar haar kon veranderen. Mooi niet dus. En ze had geen base gestuurd, dus had ik maar haar huidige Avi genomen. En ik was vroeger ook zo Darlaa; eerst maken en dan de betaling. Maar daar ben ik te vaak mee gecheated. No way dat ik me dat nog eens laat gebeuren. Eerst betalen, dan zien ze de edit pas, en kleine wijzigingen zijn dan nog kosteloos te doen. Maar eerst betalen. Zo moet het helaas tegenwoordig (in ieder geval, dat is mijn ervaring) Ik heb in mijn winkelte een giga lijst met regeltjes waaraan voldaan moet worden, base verplicht en trade eerst anders begin ik ook niet met de edit. Er staat ook duidelijk dat als er niet betaald wordt er wordt gereporteerd. Meeste edit shops doen dat ook.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 30, 2006 12:20 pm
Wauw, ze heeft hem goedgekeurd en thus geaccepteerd! Phew! Ik haat het om zulke 'onenigheid' te hebben sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 01, 2006 11:56 am
Wow de hele week vakantie! Ik heb geen flauw idee wat ik met al die vrije tijd moet... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|