|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:52 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:52 pm
oni-chan yesh i am 3nodding kul att rita dreggelobjekt ju *host harkel* blaugh xd Jao, det är det..fast mina blir aldrig bra..förutom en gonk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:53 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Naajs.. >_> 3nodding *Peta på ögonlappen* Nuu, varför peta? För att det är kuuulÄr det väl inte. O_o Är det inte? >o< Nähä *Dra i topen istället* Raaawr domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Valgarv oni-chan Valgarv oni-chan Valgarv *Sl岠s?r gitarren mot en v䧧 och s䴴er mig ner och leker med mitt sk䧧* whee eek ett sånt hade jag *pekar på*...men det gav jag bort xp *Vill ha ögonbrynen* gonk O_o kommer se läskigt ut *mena på* *Är läskig* domokun *är läskigare* cool Knappast :0 Valkyria: *Vinkar lite* 3nodding Pet: Meeeercy! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:54 pm
Blixtra *tittar misst䮫samt p堖algarv* *Vinkar* 3nodding domokun heart Spread the loooove~!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate oni-chan yesh i am 3nodding kul att rita dreggelobjekt ju *host harkel* blaugh xd Jao, det är det..fast mina blir aldrig bra..förutom en gonk heart tror jag har lyckats med två...sen har jag ju iofs bara ritat tre totalt så sweatdrop har hållt mig till att kladda tjejgubbar för det mesta 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:55 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Naajs.. >_> 3nodding *Peta på ögonlappen* Nuu, varför peta? För att det är kuuulÄr det väl inte. O_o Är det inte? >o< Nähä *Dra i topen istället* Raaawr domokun heart Aah! gonk Sluta dra i mig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Knappast :0 joho! memmi sa det så det så xp *stolt som fan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv oni-chan Valgarv oni-chan Valgarv oni-chan Valgarv *Sl岠s?r gitarren mot en v䧧 och s䴴er mig ner och leker med mitt sk䧧* whee eek ett sånt hade jag *pekar på*...men det gav jag bort xp *Vill ha ögonbrynen* gonk O_o kommer se läskigt ut *mena på* *Är läskig* domokun *är läskigare* cool Knappast :0 Valkyria: *Vinkar lite* 3nodding Pet: Meeeercy! crying *vinkar tillbaks*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:56 pm
Valgarv Blixtra *tittar misst䮫samt p堖algarv* *Vinkar* 3nodding domokun heart Spread the loooove~! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:57 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Naajs.. >_> 3nodding *Peta på ögonlappen* Nuu, varför peta? För att det är kuuulÄr det väl inte. O_o Är det inte? >o< Nähä *Dra i topen istället* Raaawr domokun heart Aah! gonk Sluta dra i mig! Make me whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|