|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:42 pm
Sostrate Blixtra Sostrate eek Misstolkning i allra högsta grad!!!*slår sig själv lite lätt på huvudet* gonk xd xd Hur vet du att det var misstolkat?! (Im a perve) Tja du..<_< inte vet jag...intalade mig att det var det? domokun xd LOL xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:43 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy *Klä®§er på ²yggen* whee heart Uuuh.... tja. o.o Tja 3nodding Hur mÃ¥r du dÃ¥? Man ?lever >_> fast jag må² lite bä´´re ä® i morse..Ah jo. 3nodding MÃ¥ste nog säga samma sak.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:43 pm
Sostrate oni-chan Sostrate Yay! *dansar omkring* Du får visa dem också whee oui mon capitaine 3nodding xd *gör fin belgisk salut* Woot!!*niger* 3nodding whee yoosh! *får syn på sin ultra bishie kattsnubbe som ligger halvfärdig på soffan*...<.<...>.>... whee ferrooooo *klappar på pappret* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:44 pm
Sostrate eek Misstolkning i allra högsta grad!!!*slår sig själv lite lätt på huvudet* gonk xd xd domokun heart xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Slår sönder gitarren mot en vägg och sätter mig ner och leker med mitt skägg* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy *Klä®§er på ²yggen* whee heart Uuuh.... tja. o.o Tja 3nodding Hur mÃ¥r du dÃ¥? Man ?lever >_> fast jag må² lite bä´´re ä® i morse..Ah jo. 3nodding MÃ¥ste nog säga samma sak. Naajs.. >_> 3nodding *Peta pÃ¥ ögonlappen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:45 pm
Valgarv *Slå² s?r gitarren mot en vä§§ och sä´´er mig ner och leker med mitt skä§§* whee eek ett sÃ¥nt hade jag *pekar pÃ¥*...men det gav jag bort xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:46 pm
Petsy Naajs.. >_> 3nodding *Peta på ögonlappen* Nuu, varför peta?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Valgarv *Slå² s?r gitarren mot en vä§§ och sä´´er mig ner och leker med mitt skä§§* whee eek ett sÃ¥nt hade jag *pekar pÃ¥*...men det gav jag bort xp *Vill ha ögonbrynen* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:47 pm
oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate Yay! *dansar omkring* Du får visa dem också whee oui mon capitaine 3nodding xd *gör fin belgisk salut* Woot!!*niger* 3nodding whee yoosh! *får syn på sin ultra bishie kattsnubbe som ligger halvfärdig på soffan*...<.<...>.>... whee ferrooooo *klappar på pappret* heart *stirrar på bishien och dreglar diskret* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv oni-chan Valgarv *Slå² s?r gitarren mot en vä§§ och sä´´er mig ner och leker med mitt skä§§* whee eek ett sÃ¥nt hade jag *pekar pÃ¥*...men det gav jag bort xp *Vill ha ögonbrynen* gonk O_o kommer se läskigt ut *mena pÃ¥*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|