|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan *skrattar* give 'em hell whee dessvä²²e så «an oni varken cosplaya eller ens rollspela f?on har så ´rå«©ga vä®®er gonk Jag skulle vilja köra rollspel. dock är det nÃ¥gra saker som jag aldrig verkar fÃ¥ svar pÃ¥..x.x de jag frÃ¥gat tycker det är svÃ¥rt att förklara sweatdrop Men cosplaya kan jag..snart eek jag väntar ivrigt pÃ¥ den nya symaskinen gonk och pÃ¥ mina pengar förstÃ¥s...herremyuff! jag skulle söka jobb till jul eek jag är en latmört! rollspel ä² rä´´ svå²´...och f?ig som inte fattar ett dugg så ¤r det ä®®u sv岡re sweatdrop jag kan inte sy...jag kan sticka en m? men inte sy xp xd jag b?de sticka en m?, som skulle senare ha katt?..men jag orkar inte..mor få² fortsä´´a sweatdrop ska se om jag inte kan göra en halsduk och en mössa med ett dödskallemärke pÃ¥...men farmor fÃ¥r nog hjälpa mig lite xp wohohooo! mein galleri funktioneirt igen! whee *happy happy* Yay! *dansar omkring* Du fÃ¥r visa dem ocksÃ¥ whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy *Klä®§er på ²yggen* whee heart Uuuh.... tja. o.o Tja 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:39 pm
Sostrate Yay! *dansar omkring* Du får visa dem också whee oui mon capitaine 3nodding xd *gör fin belgisk salut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:40 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy *Klä®§er på ²yggen* whee heart Uuuh.... tja. o.o Tja 3nodding Hur mÃ¥r du dÃ¥?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*Går in genom dörrarna,spelandes på en gitarr* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eek Misstolkning i allra högsta grad!!!*slår sig själv lite lätt på huvudet* gonk xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
godiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis! *smygattack* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Jag kan f?ka mig på ¨atten. sweatdrop Trodde väl det. razz *rita rita* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:41 pm
Sostrate eek Misstolkning i allra högsta grad!!!*slår sig själv lite lätt på huvudet* gonk xd xd Hur vet du att det var misstolkat?! (Im a perve)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:41 pm
oni-chan Sostrate Yay! *dansar omkring* Du får visa dem också whee oui mon capitaine 3nodding xd *gör fin belgisk salut* Woot!!*niger* 3nodding whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:42 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy *Klä®§er på ²yggen* whee heart Uuuh.... tja. o.o Tja 3nodding Hur mÃ¥r du dÃ¥? Man överlever >_> fast jag mår lite bättre än i morse..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:42 pm
Blixtra Sostrate eek Misstolkning i allra högsta grad!!!*slår sig själv lite lätt på huvudet* gonk xd xd Hur vet du att det var misstolkat?! (Im a perve) Tja du..<_< inte vet jag...intalade mig att det var det? domokun xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|