|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:37 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan *skrattar* give 'em hell whee dessv䲲e s堫an oni varken cosplaya eller ens rollspela f?on har s場r嫩ga v䮮er gonk Jag skulle vilja köra rollspel. dock är det några saker som jag aldrig verkar få svar på..x.x de jag frågat tycker det är svårt att förklara sweatdrop Men cosplaya kan jag..snart eek jag väntar ivrigt på den nya symaskinen gonk och på mina pengar förstås...herremyuff! jag skulle söka jobb till jul eek jag är en latmört! rollspel 䲠r䴴 sv岴...och f?ig som inte fattar ett dugg s堤r det 䮮u sv岡re sweatdrop jag kan inte sy...jag kan sticka en m? men inte sy xp xd jag b?de sticka en m?, som skulle senare ha katt?..men jag orkar inte..mor f岠forts䴴a sweatdrop ska se om jag inte kan göra en halsduk och en mössa med ett dödskallemärke på...men farmor får nog hjälpa mig lite xp wohohooo! mein galleri funktioneirt igen! whee *happy happy* Yay! *dansar omkring* Du får visa dem också whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy *Kl䮧er p堲yggen* whee heart Uuuh.... tja. o.o Tja 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:39 pm
Sostrate Yay! *dansar omkring* Du får visa dem också whee oui mon capitaine 3nodding xd *gör fin belgisk salut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:40 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy *Kl䮧er p堲yggen* whee heart Uuuh.... tja. o.o Tja 3nodding Hur mår du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eek Misstolkning i allra högsta grad!!!*slår sig själv lite lätt på huvudet* gonk xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
godiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis! *smygattack* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Jag kan f?ka mig p堨atten. sweatdrop Trodde väl det. razz *rita rita* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:41 pm
Sostrate eek Misstolkning i allra högsta grad!!!*slår sig själv lite lätt på huvudet* gonk xd xd Hur vet du att det var misstolkat?! (Im a perve)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:41 pm
oni-chan Sostrate Yay! *dansar omkring* Du får visa dem också whee oui mon capitaine 3nodding xd *gör fin belgisk salut* Woot!!*niger* 3nodding whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:42 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:42 pm
Blixtra Sostrate eek Misstolkning i allra högsta grad!!!*slår sig själv lite lätt på huvudet* gonk xd xd Hur vet du att det var misstolkat?! (Im a perve) Tja du..<_< inte vet jag...intalade mig att det var det? domokun xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|