Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 2630 2631 2632 2633 2634 2635 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

GrimCupid

PostPosted: Mon Nov 15, 2004 12:29 pm

prrnill
GrimCupid
prrnill
Kan försöka, men det finns en risk att jag upptäcker hur gay du ser ut och börjar flumma. blaugh
Och det 䲾~... D嬩gt? xp
ehm.. inte n?ndigtvis. inte enligt oss. sweatdrop
Precis. 3nodding Rita! Rita som faen! razz
PostPosted: Mon Nov 15, 2004 12:29 pm

W00t. domokun

Jetzudan Rebirth

Sostrate

PostPosted: Mon Nov 15, 2004 12:30 pm

oni-chan

*skrattar* give 'em hell whee dessvä²²e så «an oni varken cosplaya eller ens rollspela f?on har så ´rå«©ga vä®®er gonk
Jag skulle vilja köra rollspel. dock är det några saker som jag aldrig verkar få svar på..x.x de jag frågat tycker det är svårt att förklara sweatdrop

Men cosplaya kan jag..snart eek jag väntar ivrigt på den nya symaskinen gonk och på mina pengar förstås...herremyuff! jag skulle söka jobb till jul eek jag är en latmört!
PostPosted: Mon Nov 15, 2004 12:30 pm

GrimCupid
prrnill
GrimCupid
prrnill
Kan försöka, men det finns en risk att jag upptäcker hur gay du ser ut och börjar flumma. blaugh
Och det 䲾~... D嬩gt? xp
Måste jag göra hatten? :/

prrnill

Petsy

PostPosted: Mon Nov 15, 2004 12:31 pm

Jetzudan Rebirth
W00t. domokun
*Hoppa på* domokun
PostPosted: Mon Nov 15, 2004 12:31 pm

prrnill
GrimCupid
prrnill
GrimCupid
prrnill
Och det 䲾~... D嬩gt? xp
Vill du hellre rita mossa?

GrimCupid

Jetzudan Rebirth

PostPosted: Mon Nov 15, 2004 12:32 pm

Petsy
Jetzudan Rebirth
W00t. domokun
*Hoppa p媠 domokun
Omfg shizznit! eek
PostPosted: Mon Nov 15, 2004 12:32 pm

Sostrate
oni-chan

*skrattar* give 'em hell whee dessvä²²e så «an oni varken cosplaya eller ens rollspela f?on har så ´rå«©ga vä®®er gonk
Jag skulle vilja köra rollspel. dock är det några saker som jag aldrig verkar få svar på..x.x de jag frågat tycker det är svårt att förklara sweatdrop

Men cosplaya kan jag..snart eek jag väntar ivrigt på den nya symaskinen gonk och på mina pengar förstås...herremyuff! jag skulle söka jobb till jul eek jag är en latmört!

rollspel är rätt svårt...och för mig som inte fattar ett dugg så är det ännu svårare sweatdrop jag kan inte sy...jag kan sticka en mössa men inte sy xp

Spacejackal

Ursine Mystic

15,025 Points
  • Unleash the Beast 100
  • Treasure Hunter 100
  • Autobiographer 200

prrnill

PostPosted: Mon Nov 15, 2004 12:33 pm

GrimCupid
prrnill
GrimCupid
prrnill
GrimCupid
prrnill
Och det 䲾~... D嬩gt? xp
Vill du hellre rita mossa?
Jag kan försöka mig på hatten. sweatdrop
PostPosted: Mon Nov 15, 2004 12:34 pm

oni-chan
Sostrate
oni-chan

rollspel är rätt svårt...och för mig som inte fattar ett dugg så är det ännu svårare sweatdrop jag kan inte sy...jag kan sticka en mössa men inte sy xp
xd jag började sticka en mössa, som skulle senare ha kattöron..men jag orkar inte..mor får fortsätta sweatdrop

Sostrate

Blixtra
Crew

PostPosted: Mon Nov 15, 2004 12:34 pm

Dumdiiiidum.
PostPosted: Mon Nov 15, 2004 12:35 pm

Jetzudan Rebirth
Petsy
Jetzudan Rebirth
W00t. domokun
*Hoppa p媠 domokun
Omfg shizznit! eek
*Klänger på ryggen* whee heart

Petsy

Spacejackal

Ursine Mystic

15,025 Points
  • Unleash the Beast 100
  • Treasure Hunter 100
  • Autobiographer 200
PostPosted: Mon Nov 15, 2004 12:36 pm

Sostrate
oni-chan
Sostrate
oni-chan

rollspel 䲠r䴴 sv岴...och f?ig som inte fattar ett dugg s堤r det 䮮u sv岡re sweatdrop jag kan inte sy...jag kan sticka en m? men inte sy xp
xd jag b?de sticka en m?, som skulle senare ha katt?..men jag orkar inte..mor få² fortsä´´a sweatdrop

ska se om jag inte kan göra en halsduk och en mössa med ett dödskallemärke på...men farmor får nog hjälpa mig lite xp
wohohooo! mein galleri funktioneirt igen! whee *happy happy*

1337 haxxor is teh sh!t *leker flygplan med herr utter*

~Rufus-kun~

Jetzudan Rebirth

Petsy
Jetzudan Rebirth
Petsy
Jetzudan Rebirth
W00t. domokun
*Hoppa p媠 domokun
Omfg shizznit! eek
*Klä®§er på ²yggen* whee heart
Uuuh.... tja. o.o
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 2630 2631 2632 2633 2634 2635 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games