|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:29 pm
prrnill GrimCupid prrnill Kan försöka, men det finns en risk att jag upptäcker hur gay du ser ut och börjar flumma. blaugh Och det 䲾~... D嬩gt? xp ehm.. inte n?ndigtvis. inte enligt oss. sweatdrop Precis. 3nodding Rita! Rita som faen! razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:29 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:30 pm
oni-chan *skrattar* give 'em hell whee dessvä²²e så «an oni varken cosplaya eller ens rollspela f?on har så ´rå«©ga vä®®er gonk Jag skulle vilja köra rollspel. dock är det nÃ¥gra saker som jag aldrig verkar fÃ¥ svar pÃ¥..x.x de jag frÃ¥gat tycker det är svÃ¥rt att förklara sweatdrop Men cosplaya kan jag..snart eek jag väntar ivrigt pÃ¥ den nya symaskinen gonk och pÃ¥ mina pengar förstÃ¥s...herremyuff! jag skulle söka jobb till jul eek jag är en latmört!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:30 pm
GrimCupid prrnill GrimCupid prrnill Kan försöka, men det finns en risk att jag upptäcker hur gay du ser ut och börjar flumma. blaugh Och det 䲾~... D嬩gt? xp ehm.. inte n?ndigtvis. inte enligt oss. sweatdrop Precis. 3nodding Rita! Rita som faen! razz Måste jag göra hatten? :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:31 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:31 pm
prrnill GrimCupid prrnill GrimCupid prrnill Kan försöka, men det finns en risk att jag upptäcker hur gay du ser ut och börjar flumma. blaugh Och det 䲾~... D嬩gt? xp ehm.. inte n?ndigtvis. inte enligt oss. sweatdrop Precis. 3nodding Rita! Rita som faen! razz Måste jag göra hatten? :/ Vill du hellre rita mossa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:32 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:32 pm
Sostrate oni-chan *skrattar* give 'em hell whee dessvä²²e så «an oni varken cosplaya eller ens rollspela f?on har så ´rå«©ga vä®®er gonk Jag skulle vilja köra rollspel. dock är det nÃ¥gra saker som jag aldrig verkar fÃ¥ svar pÃ¥..x.x de jag frÃ¥gat tycker det är svÃ¥rt att förklara sweatdrop Men cosplaya kan jag..snart eek jag väntar ivrigt pÃ¥ den nya symaskinen gonk och pÃ¥ mina pengar förstÃ¥s...herremyuff! jag skulle söka jobb till jul eek jag är en latmört! rollspel är rätt svårt...och för mig som inte fattar ett dugg så är det ännu svårare sweatdrop jag kan inte sy...jag kan sticka en mössa men inte sy xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:33 pm
GrimCupid prrnill GrimCupid prrnill GrimCupid prrnill Kan försöka, men det finns en risk att jag upptäcker hur gay du ser ut och börjar flumma. blaugh Och det ä²¾~... D嬩gt? xp ehm.. inte n?ndigtvis. inte enligt oss. sweatdrop Precis. 3nodding Rita! Rita som faen! razz MÃ¥ste jag göra hatten? :/ Vill du hellre rita mossa? Jag kan försöka mig på hatten. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:34 pm
oni-chan Sostrate oni-chan *skrattar* give 'em hell whee dessvä²²e så «an oni varken cosplaya eller ens rollspela f?on har så ´rå«©ga vä®®er gonk Jag skulle vilja köra rollspel. dock är det nÃ¥gra saker som jag aldrig verkar fÃ¥ svar pÃ¥..x.x de jag frÃ¥gat tycker det är svÃ¥rt att förklara sweatdrop Men cosplaya kan jag..snart eek jag väntar ivrigt pÃ¥ den nya symaskinen gonk och pÃ¥ mina pengar förstÃ¥s...herremyuff! jag skulle söka jobb till jul eek jag är en latmört! rollspel är rätt svårt...och för mig som inte fattar ett dugg så är det ännu svårare sweatdrop jag kan inte sy...jag kan sticka en mössa men inte sy xp xd jag började sticka en mössa, som skulle senare ha kattöron..men jag orkar inte..mor får fortsätta sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:34 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:35 pm
*Klänger på ryggen* whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:36 pm
Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan *skrattar* give 'em hell whee dessvä²²e så «an oni varken cosplaya eller ens rollspela f?on har så ´rå«©ga vä®®er gonk Jag skulle vilja köra rollspel. dock är det nÃ¥gra saker som jag aldrig verkar fÃ¥ svar pÃ¥..x.x de jag frÃ¥gat tycker det är svÃ¥rt att förklara sweatdrop Men cosplaya kan jag..snart eek jag väntar ivrigt pÃ¥ den nya symaskinen gonk och pÃ¥ mina pengar förstÃ¥s...herremyuff! jag skulle söka jobb till jul eek jag är en latmört! rollspel ä² rä´´ svå²´...och f?ig som inte fattar ett dugg så ¤r det ä®®u sv岡re sweatdrop jag kan inte sy...jag kan sticka en m? men inte sy xp xd jag b?de sticka en m?, som skulle senare ha katt?..men jag orkar inte..mor få² fortsä´´a sweatdrop ska se om jag inte kan göra en halsduk och en mössa med ett dödskallemärke pÃ¥...men farmor fÃ¥r nog hjälpa mig lite xp wohohooo! mein galleri funktioneirt igen! whee *happy happy*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:36 pm