|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:18 pm
Petsy oni-chan *sparkar p堭sn och sv䲠en lagom fin ramsa ? att det m峴e h䮧a sig just nu* domokun Inga fula ord, eh! gonk måste ju vara ett föredöme för de mindre barnen xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:18 pm
AHA! *pekar på* Min lilla heroin razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:19 pm
Sostrate oni-chan blaugh you go girl! 3nodding jag 䲠nog fan den enda p堭in skola som gillar anime och s宮a grejjer sweatdrop men jag struntar fullkomligt i vad dom andra har att s䧡 om det xp PRECIS!! 3nodding Det finns ett par i skolan som gillar Anime, men Reuben 䲠nog det enda Anime"freak" som jag k䮮er i skolan XD vi byter en massa serier =3 Han 䲠den enda (och Jonas i min klass) som inte skrattat 崠att jag skall sy en cosplaydr䫴 whee inget fel på cosplay *muttrar att alla andra på hennes skola är idioter som skall kölhalas tre gånger var*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:19 pm
GrimCupid AHA! *pekar på* Min lilla heroin razz *glomps* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:20 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:22 pm
oni-chan Petsy oni-chan *sparkar p堭sn och sv䲠en lagom fin ramsa ? att det m峴e h䮧a sig just nu* domokun Inga fula ord, eh! gonk måste ju vara ett föredöme för de mindre barnen xp vadå mindre ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GrimCupid prrnill GrimCupid AHA! *pekar på* Min lilla heroin razz *glomps* whee *squeal* whee Tycker att du kan rita mig n䳴a g宧. xd Kan försöka, men det finns en risk att jag upptäcker hur gay du ser ut och börjar flumma. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy oni-chan Petsy oni-chan *sparkar p堭sn och sv䲠en lagom fin ramsa ? att det m峴e h䮧a sig just nu* domokun Inga fula ord, eh! gonk måste ju vara ett föredöme för de mindre barnen xp vadå mindre ._.oni är 18 alltså är oni pensionär sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:23 pm
oni-chan Sostrate oni-chan blaugh you go girl! 3nodding jag 䲠nog fan den enda p堭in skola som gillar anime och s宮a grejjer sweatdrop men jag struntar fullkomligt i vad dom andra har att s䧡 om det xp PRECIS!! 3nodding Det finns ett par i skolan som gillar Anime, men Reuben 䲠nog det enda Anime"freak" som jag k䮮er i skolan XD vi byter en massa serier =3 Han 䲠den enda (och Jonas i min klass) som inte skrattat 崠att jag skall sy en cosplaydr䫴 whee inget fel på cosplay *muttrar att alla andra på hennes skola är idioter som skall kölhalas tre gånger var* Nej jag vet x.x; men det g?nget... whee det blir bara roligare ^^ f?堤r det i princip bara jag som kommer att kl䠵t mig 3nodding "Fan vad jag kommer att skratta 崠dig n䲠du har den!" " stare Bah! Bara f?tt jag 䲠s?ch inte du! xd " "*båda fnissar*"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:23 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:25 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:26 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:26 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:27 pm
Petsy oni-chan Petsy oni-chan Petsy oni-chan *sparkar p堭sn och sv䲠en lagom fin ramsa ? att det m峴e h䮧a sig just nu* domokun Inga fula ord, eh! gonk måste ju vara ett föredöme för de mindre barnen xp vadå mindre ._.oni är 18 alltså är oni pensionär sweatdrop jag 䲠14 >_> om 4 岠䲠jag pension䲡 gonk ehehee...på ett ungefär sweatdrop domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|