Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 261 262 263 264 265 266 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

number_17

PostPosted: Tue Sep 12, 2006 8:34 am

lol ik zie dat angel lizzie een complete topic heeft gedelete door iedere keer een post te verwijderen xd delete topic knop vergeten? of kunnen normale leden dat niet?

verder kitty is het actiefst de laatste tijd. en daarna darlaa en ik met 2 dingen in de afgelopen maanden whee

een hele tijd daarvoor was darlaa echt in een mod periode..maar dat was in april mrgreen
PostPosted: Tue Sep 12, 2006 8:35 am

On My Mind: Mijn kleine Roxy moet zometeen voor het eerst in de reistas om naar de dierenarts te gaan voor de inentingen. Ik heb nu al medelijden met de dierenarts, want die kleine poes gaat zich zeker weten flink verweren.

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Sep 12, 2006 10:47 am

User Image
User ImageUser Image
Ik heb Angel L gezegd dat ik niets in de doofpot stop. Als zij al haar posts uit de guild verwijdert wilt zien, doet ze het zelf maar. Verder ga ik niet op dat onderwep in ^_^
I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image
PostPosted: Tue Sep 12, 2006 11:13 am

nee gewone mensen kunnen geen topics deleten posts van andere aanpassen en dingen in sticky maken ofzo

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

number_17

PostPosted: Tue Sep 12, 2006 11:50 am

XDmaster4
nee gewone mensen kunnen geen topics deleten posts van andere aanpassen en dingen in sticky maken ofzo
en topics van jezelf verwijderen?

@kitty: hier nu ook al een doofpot? ook al van die geheime gevangenissen zeker rofl
PostPosted: Tue Sep 12, 2006 11:57 am

ONM: Het was te warm vandaag ><' naja voor september dan smile

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Gaya_von_Dutch
Vice Captain

PostPosted: Tue Sep 12, 2006 12:14 pm

On my mind: Wat een lieve Guild Leden allemaal! Zoveel items die als prijs gebruikt kunnen worden!! Weeee! 4laugh
PostPosted: Tue Sep 12, 2006 12:31 pm

number_17
lol ik zie dat angel lizzie een complete topic heeft gedelete door iedere keer een post te verwijderen xd delete topic knop vergeten? of kunnen normale leden dat niet?

verder kitty is het actiefst de laatste tijd. en daarna darlaa en ik met 2 dingen in de afgelopen maanden whee

een hele tijd daarvoor was darlaa echt in een mod periode..maar dat was in april mrgreen

Hebben idd niet veel te doen de laatste tijd rofl ik heb ook alleen wat topics gesloten. Maar goed mod werk is ook nog steeds het verder helpen van mensen en de boel in de gaten houden etz. XD

Topic van jezelf kun je ook niet verwijderen je kon dacht ik wel posts van anderen in je eigen topic verwijderen. En, haha, de almachtige quote kan nooit verwijderd worden twisted (jay XDmaster)

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Sep 12, 2006 1:52 pm

User Image
User ImageUser Image
On my mind:
- Sometimes people can honestly give me a headache XD
- Door al dat switchen van accounts heeft Gaya wel extra gold gekregen XD
- Ik daarentegen wat minder XD
- Moet ik nou dagelijks Gaya checken ofzo XD? En dan ook de Daily Change doen XD NEEEE! Dat ga ik zooooo vergeten XD

User Image
PostPosted: Tue Sep 12, 2006 3:20 pm

Darlaa
number_17

Hebben idd niet veel te doen de laatste tijd rofl ik heb ook alleen wat topics gesloten. Maar goed mod werk is ook nog steeds het verder helpen van mensen en de boel in de gaten houden etz. XD

Topic van jezelf kun je ook niet verwijderen je kon dacht ik wel posts van anderen in je eigen topic verwijderen. En, haha, de almachtige quote kan nooit verwijderd worden twisted (jay XDmaster)
wel mooi dat er niet veel te doen is.
betekent dat er weinig regels worden overtreden

number_17

Digipyro

PostPosted: Wed Sep 13, 2006 12:32 pm

number_17

volgens mij ben ik ook behoorlijk actief hoor......

on my mind: damn... helemaal door de war :S.... twijvelend X_X enz..
PostPosted: Wed Sep 13, 2006 12:41 pm

On my mind:

Alles gaat gewoon 100% zoals ik het NIET wil... cry

Uumie-chan

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Sep 13, 2006 12:42 pm

User Image
User ImageUser Image
*hugs Uum* Blijf geloven!
*hugs eastvane* Ik denk dat hij het over guild crew heeft ^_^
*hugs herself* Why does my head hurt XD Het voelt alsof ik hem gestoten heb XD
*hugs nearest person* Weeee!

User Image
PostPosted: Wed Sep 13, 2006 12:44 pm

Darlaa
kittyocean
User Image
User ImageUser Image
On my mind: eigenlijk best gemeen om van ons mods in een gesloten topic door te praten XD Maar ook eigenlijk wel humor!

User Image

ik beandwoorde alleen maar XD ninja ik denk niet dan Uumie in de gate had dat ie dicht was ^_^ en wou er gewoon nog even posten.. voelde me gisteraav sooo verdrietig dat ie gesloten was en niet meer met de laatste posts mee kon praten. crying

Nee, sorry, had het serieus niet gezien. redface Het spijt me, vergeef me!!

Uumie-chan

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Sep 13, 2006 12:45 pm

On my mind;

Ook hier gaat alles nu even mis. Hevige ruzie met mams, wil niet ook me mams nog kwijt raken sad
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 261 262 263 264 265 266 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games