|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 6:36 am
Darlaa VIS VIS VISVIS VISSEVIS blaugh eh QY drop laat je broertje even checken of zijn joined request is doorgekomen ik kreeg denet een error o.o volgens mij heeft die dat al ge daan . en bedankt voor de kiewen 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 8:17 am
QYDrop Darlaa VIS VIS VISVIS VISSEVIS blaugh eh QY drop laat je broertje even checken of zijn joined request is doorgekomen ik kreeg denet een error o.o volgens mij heeft die dat al ge daan . en bedankt voor de kiewen 4laugh ik vindt ze cool hoef nog maar twee pebbo's en ik heb ze
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 8:20 am
XDmaster4 QYDrop Darlaa VIS VIS VISVIS VISSEVIS blaugh eh QY drop laat je broertje even checken of zijn joined request is doorgekomen ik kreeg denet een error o.o volgens mij heeft die dat al ge daan . en bedankt voor de kiewen 4laugh ik vindt ze cool hoef nog maar twee pebbo's en ik heb ze ik heb ze ook ziet er best wel lache uit lijkt net of je zoon indiaan bent met van die verf strepen op de kop blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 10:01 am
Ga voor de indianenstrepen! blaugh
En het leuke is, ze lijken helemaal niet op kieuwen ^_^ tenzij je ze met die visoren draagt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 10:35 am
Darlaa is op een Kiewen-Donation-Spree XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 10:57 am
kittyocean Darlaa is op een Kiewen-Donation-Spree XD Ik kan er nog wel wat weggeven -_- Ik had geloof ik voor 80-90 van die dingen.. heb er nog zon 35 over. Heb ze voor ongeveer 1000-1100g verkocht dus iets van 55k verdient al terwijl ze normaal 13000g waard waren geweest. *vrijwt in haar ogen* Ik kan geen marketplace, pebbo's of gill meer zien..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 10:59 am
Darlaa kittyocean Darlaa is op een Kiewen-Donation-Spree XD Ik kan er nog wel wat weggeven -_- Ik had geloof ik voor 80-90 van die dingen.. heb er nog zon 35 over. Heb ze voor ongeveer 1000-1100g verkocht dus iets van 55k verdient al terwijl ze normaal 13000g waard waren geweest. *vrijwt in haar ogen* Ik kan geen marketplace, pebbo's of gill meer zien.. gooi de gill maar op de grill dan xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 11:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 11:13 am
ja lekker ... zal hij wel leuk vinde hij is spar-rip verslaaft lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 11:18 am
QYDrop ja lekker ... zal hij wel leuk vinde hij is spar-rip verslaaft lol Ik ben bang van dat we vandaag alleen vis eten.. visoren, viskieuwen.. Alleen maar vis. (*lust helemaal geen vis maar oke*)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 11:26 am
Darlaa QYDrop ja lekker ... zal hij wel leuk vinde hij is spar-rip verslaaft lol Ik ben bang van dat we vandaag alleen vis eten.. visoren, viskieuwen.. Alleen maar vis. (*lust helemaal geen vis maar oke*) er moet tog iets zijn .. * duikt in de koelbox en begint te graven *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 11:38 am
Ik moet wat minder aan al dat gedoe denken en wat meer aan alle lieve visjes, leuke items en mijn goldcountertje of zo. Ik heb toch niet voor niks een maand lang al mijn visjes opgespaart. ^_^ *laat de visjes wer voorbij zwemmen* Darlaa VIS VIS VISVIS VISSEVIS blaugh   Ehm, laten we een momentje stilte houden voor alle visjes die de afgelopen dag op Gaia hun einde hebben gezien...... -_- voor de item en gold hunger van ons allen........ Rust in vrede... *gooit nog een visje op de barbeque*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 12:14 pm
Darlaa Ik moet wat minder aan al dat gedoe denken en wat meer aan alle lieve visjes, leuke items en mijn goldcountertje of zo. Ik heb toch niet voor niks een maand lang al mijn visjes opgespaart. ^_^ *laat de visjes wer voorbij zwemmen* Darlaa VIS VIS VISVIS VISSEVIS blaugh   Ehm, laten we een momentje stilte houden voor alle visjes die de afgelopen dag op Gaia hun einde hebben gezien...... -_- voor de item en gold hunger van ons allen........ Rust in vrede... *gooit nog een visje op de barbeque* lol ik doe ze altijd in een emer en lever ze dan weer in bij de winkel zo dat ik er wel gold voor krijg maar ze gewoon weer kunnen zwemen als het moed * pakt een pak spar-rips dat QY net uit de koel box gooied en lecht het op de BBQ*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 12:40 pm
ben ik weer heb ik nog wat ge mist of heeft hij me hellemaal zward zitten maken xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|