|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:58 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:58 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:59 am
.. Mwiip.. >o< Jag gör bara fel hela tiden.. crying sad .. *saknar redan Asura*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:59 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:00 pm
Jetzudan Rebirth Petsy *Peta p堤en trasiga topen* w00t domokun O_o Den är inte trasig. Men det är ju hål? oo;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:02 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:02 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:04 pm
GrimCupid Blixtra GrimCupid *klappar det fina lila h岥t* heart OMG! xd Me luffies! whee blaugh *biter i svansen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Nja...k䮤e mig utfryst av n姯n anledning i skolan..eller kanske inte utfryst, men det k䮤es som om jag inte h? hemma d䲮..v_v Plus att jag b?de fundera p堯m jag verkligen valt r䴴 linje, s堪ag har hamnat i n姯t slags dilemma crying ;; IT eller S?d.... confused jobbigt..jag har bara nästa termin kvar och sen så är jag klar med skolan tills att jag börjar på universitet *kliar sig i huvudet*..nyss börjat gymnasiet eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aiie! *springer runt och flaxar med armarna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 12:05 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy *Peta p堤en trasiga topen* w00t domokun O_o Den är inte trasig. Men det är ju hål? oo;Jo men det 䲠v䬠f?tt det ska se sexigt ut. o.o Eh, Jaha xd Ser jätte sexigt ut, verkligen domokun heart xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Sostrate Nja...k䮤e mig utfryst av n姯n anledning i skolan..eller kanske inte utfryst, men det k䮤es som om jag inte h? hemma d䲮..v_v Plus att jag b?de fundera p堯m jag verkligen valt r䴴 linje, s堪ag har hamnat i n姯t slags dilemma crying ;; IT eller S?d.... confused jobbigt..jag har bara nästa termin kvar och sen så är jag klar med skolan tills att jag börjar på universitet *kliar sig i huvudet*..nyss börjat gymnasiet eller? Jupp, första året på gymnasiet x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy *Peta p堤en trasiga topen* w00t domokun O_o Den är inte trasig. Men det är ju hål? oo;Jo men det 䲠v䬠f?tt det ska se sexigt ut. o.o Eh, Jaha xd Ser jätte sexigt ut, verkligen domokun heart xp W00t! domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|