|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:51 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:51 am
Nightmare Asura Petsy Samma sak fr姡r jag dig.. .. S堤et 䲠inte synd om mig? Handlar inte om det nu.. u.u Beror p嬠men m峴e man tr? dig dag ut och dag in? *Suck* Orkar inte.. .. Fr姡r 䮤宮 .. Eh, kallar du det tr? ..N䨤.. Stick och ha roligt med n宠annan d堩st䬬et.. 䲠det du vill ju.. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:52 am
Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate *smyger in med en skål med varm misou soppa*....vad är det som pågår här inne?+_+? fighty fighty..p堥tt ungef䲠*nickar och lyckas f場ill en hel v宩ng p堳itt korthus* Ouh..x.x inte bra...inte bra alls! *tittar p堫orthusbyggandet* indeed not *skakar på huvudet*...makes oni a sad sad persone gonk Awiee sad *kramar* nuu, be happieh! ^^ 3nodding *krama tillbaka*...men det är rätt deprimerande ändå domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate *smyger in med en skål med varm misou soppa*....vad är det som pågår här inne?+_+? fighty fighty..p堥tt ungef䲠*nickar och lyckas f場ill en hel v宩ng p堳itt korthus* Ouh..x.x inte bra...inte bra alls! *tittar p堫orthusbyggandet* indeed not *skakar på huvudet*...makes oni a sad sad persone gonk Awiee sad *kramar* nuu, be happieh! ^^ 3nodding *krama tillbaka*...men det är rätt deprimerande ändå domokun Jo...känner att det börjar påverka mig också gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:53 am
Nightmare Asura Petsy .. Fr姡r 䮤宮 .. Eh, kallar du det tr? ..N䨤.. Stick och ha roligt med n宠annan d堩st䬬et.. 䲠det du vill ju.. sad ?et h䲠leder ju ingenstans.. Visst, ska g宮 Men kul kommer jag inte ha, ingen att prata med.. Bl䨮. *F?inner, s堤u f岠som du vill* Du bryter ju det hela tiden.. svårt och få det att leda nånstans då.. .. Vill inte att du försvinner!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:54 am
GrimCupid *klappar det fina lila h岥t* heart OMG! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:55 am
oni-chan Sostrate Jo...känner att det börjar påverka mig också gonk buhuhu䤨! crying *glomp* *klänger* v_v
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:56 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:56 am
Petsy *Peta p堤en trasiga topen* w00t domokun O_o Den är inte trasig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:57 am