|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:01 am
Nah, jag har spionerat på er ett bra tag..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:02 am
Nightmare Asura Nah, jag har spionerat på er ett bra tag.. mweeeeep! eek *kastar en fralla på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:03 am
Nightmare Asura Nah, jag har spionerat på er ett bra tag.. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:04 am
Heh.. *Får frallan på sig* ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:04 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:05 am
Sostrate oni-chan feel the scaryness domokun *beväpnar sig med en gammal stenhård baguett utifall att det skulle dyka upp monster från lagret* <__<*h嬬er i en f?ckning med f䲤ig pepparkaksdeg* tro mig..det g?nt att f堥n s宨䲠i huvudet gonk tror dig *nickar med pekfingret i luften*...brukar ha krig med sånna när vi gör pepparkakor hemma xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:06 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:07 am
oni-chan Sostrate oni-chan feel the scaryness domokun *beväpnar sig med en gammal stenhård baguett utifall att det skulle dyka upp monster från lagret* <__<*h嬬er i en f?ckning med f䲤ig pepparkaksdeg* tro mig..det g?nt att f堥n s宨䲠i huvudet gonk tror dig *nickar med pekfingret i luften*...brukar ha krig med sånna när vi gör pepparkakor hemma xp xd !!! Kul!!men antagligen smärtsamt....ifall man får en i huvudet <_<;...jag blev slagen av jonas med en när jag satt i kundvagnen. Tackade honom senare för huvudvärken han gett mig rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:07 am
*Poke* >o< *Utgår ifrån att ingen ens bryr sig om poke:n* ... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:08 am
Nightmare Asura Heh.. *Får frallan på sig* .. *tittar på och ser frallan sedan falla ner mot golvet* Euhm.. sweatdrop Hur är det med dig idag då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:09 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy *Poke* >o< *Utgår ifrån att ingen ens bryr sig om poke:n* ... sweatdrop eek !*counterpoke*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate *tittar på och ser frallan sedan falla ner mot golvet* Euhm.. sweatdrop Hur är det med dig idag då? Bara bra..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Sostrate *tittar på och ser frallan sedan falla ner mot golvet* Euhm.. sweatdrop Hur är det med dig idag då? Bara bra.. Bra bra...^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|