|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 10:42 am
oni-chan Sostrate oni-chan I've got some brains left...even though it's not obsiouse xp Yez, joo doo 3nodding xd Undrar vart min tog v䧥n idag eek rabid monkeys gotz yer brain too eek *pekar på* eek Eeek!!!Nooo!!! >__<;;Känner dock ingen skillnad..så <__<;; xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 10:44 am
prrnill vem har tagit min kexchoklad? ninja Jag har mina pepparkaksbilar..så...<__<; *biter av det som skall se ut som ett tag av pepparkakan* myum domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 10:44 am
Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan I've got some brains left...even though it's not obsiouse xp Yez, joo doo 3nodding xd Undrar vart min tog v䧥n idag eek rabid monkeys gotz yer brain too eek *pekar på* eek Eeek!!!Nooo!!! >__<;;Känner dock ingen skillnad..så <__<;; xd jag ska rita en fin lite bild och sätta den på en tröjja tillsammans med "rabid monkeys took my brain"...det shka bli kul mwehehe xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 10:46 am
oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan I've got some brains left...even though it's not obsiouse xp Yez, joo doo 3nodding xd Undrar vart min tog v䧥n idag eek rabid monkeys gotz yer brain too eek *pekar på* eek Eeek!!!Nooo!!! >__<;;Känner dock ingen skillnad..så <__<;; xd jag ska rita en fin lite bild och sätta den på en tröjja tillsammans med "rabid monkeys took my brain"...det shka bli kul mwehehe xd OOh!!Suverän idé ju ^^! Den måste jag få se isåfall!! eek heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 10:47 am
Sostrate OOh!!Suverän idé ju ^^! Den måste jag få se isåfall!! eek heart haha självklart 3nodding blaugh får muta pappa att ta kort på den
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 10:48 am
oni-chan Sostrate OOh!!Suverän idé ju ^^! Den måste jag få se isåfall!! eek heart haha självklart 3nodding blaugh får muta pappa att ta kort på den Yay whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 10:48 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 10:49 am
oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate OOh!!Suverän idé ju ^^! Den måste jag få se isåfall!! eek heart haha självklart 3nodding blaugh får muta pappa att ta kort på den Yay whee heart shiney happy people p堥tt ungef䲠 xd whee Hahaha, ja XD nästan =3 *blåser såpbubblor*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 10:50 am
Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate OOh!!Suverän idé ju ^^! Den måste jag få se isåfall!! eek heart haha självklart 3nodding blaugh får muta pappa att ta kort på den Yay whee heart shiney happy people p堥tt ungef䲠 xd whee Hahaha, ja XD nästan =3 *blåser såpbubblor* OoOooOoOooh! *petar på en såpbubbla som spricker med ett ploppande ljud* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 10:51 am
oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate OOh!!Suverän idé ju ^^! Den måste jag få se isåfall!! eek heart haha självklart 3nodding blaugh får muta pappa att ta kort på den Yay whee heart shiney happy people p堥tt ungef䲠 xd whee Hahaha, ja XD nästan =3 *blåser såpbubblor* OoOooOoOooh! *petar på en såpbubbla som spricker med ett ploppande ljud* eek Jag har för många såpbubblesaker xd fem små och en stor...köper alltid en ny när jag är på liseberg sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 10:52 am
Sostrate Jag har för många såpbubblesaker xd fem små och en stor...köper alltid en ny när jag är på liseberg sweatdrop yayness! liseberg! whee jag köper alltid heliumballonger för att kunna prata som smurfarna xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 10:54 am
oni-chan Sostrate Jag har för många såpbubblesaker xd fem små och en stor...köper alltid en ny när jag är på liseberg sweatdrop yayness! liseberg! whee jag köper alltid heliumballonger för att kunna prata som smurfarna xp xd ! Älskar heliumballonger för det! Det är så kul att prata med smurf röst whee Fast det är nog inte så bra för en egentligen att andas in en massa helium..eller vad vet jag sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 10:56 am
Sostrate oni-chan Sostrate Jag har för många såpbubblesaker xd fem små och en stor...köper alltid en ny när jag är på liseberg sweatdrop yayness! liseberg! whee jag köper alltid heliumballonger för att kunna prata som smurfarna xp xd ! Älskar heliumballonger för det! Det är så kul att prata med smurf röst whee Fast det är nog inte så bra för en egentligen att andas in en massa helium..eller vad vet jag sweatdrop njä...man kan dö om man får i sig för mycket sweatdrop ...känns som att det bara är vi här O_O *hör hur det ekar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 10:58 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 11:00 am
Sostrate eek ......det 䲠nog bara vi tv塏_O *dun dun dun* feel the scaryness domokun *beväpnar sig med en gammal stenhård baguett utifall att det skulle dyka upp monster från lagret*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|