|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 12:19 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 12:21 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 12:44 pm
+ Kort skoldag, satt och fikade med 1/3 av klassen i ca. 40 minuter. XD + Spelat och pratat med Hopey. ^^ heart + God mat idag, god mat imorgon, god mat på lördag. whee + Beyond Good & Evil ninja
+/- Hopey är ute och har kul med "Hoggysarna", men jag sitter hemma och tråkar. gonk
- Edvin, Oskar, Magnus och Emilia var inte på skolan idag. crying *Sakna* - Fastnat i Beyond Good & Evil. <.<; - Vår dator. >___< Förlåt för att jag försvinner från Msn, men internet krånglar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 12:44 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 2:04 pm
Kit_the_Cat + Skolavslutning idag + Ska f堭ina betyg - Ska f堭ina betyg gonk vem vet vad som st岠d䲠 xp (IG i allt xd ) uppdaterat' - Deprimerad och ledsen - crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 4:52 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 10:43 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 11:26 pm
+ Skolavslutning idag. biggrin + Var med mamma, Josse, Anna, Åsa och Leo igår. lol + LEEEEOO!!!! Teh cute.. Men.. Säg aldrig att han är min bebis igen. T___T + Jag och Leo lekte racerförare med barnvagnen. xp + Sov länge. + Josse ska följa med mig på avslutningen. >___>;;; whee + Snart fyller jag 18. 4laugh
- Liars. - Skitväder! >___<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 11:43 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 12:51 am
- Ledsen - Förbannad - Känns inte som sommarlov
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:06 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 6:57 am
+ Men gissa, sommarlov, saklart! ^^ + Fick betyg. >.< + Jag fick MVG i engelska! =D + ----- " -------- spanska! =P + Alexandra. :love!: + Erik och Rikard. heart + Gar inte langre i min klass! biggrin
- Gar inte langre i min klass! crying - Johan ar helt dum i huvudet och sa javla vidrig, bra att han inte kramade mej. (Alltsa, Johan i min klass...) - Kanske aldrig mer far se dem, vafan... o.o crying
+ Borjar gymnasiet i host! ^^ + Ska till Italien pa mandag... Kommer sakna er. heart
[Added]:
+Studentfest hos Andreas! + Yulia och David kommer hit ikvall. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|