|
|
|
|
Posted: Tue Apr 25, 2006 9:27 am
Oranjekorfbalpizza! En weer gaat er een maand voorbij zonder dat ik een sealed heb kunnen kopen... sad ik heb er gelukkig wel 1 kunnen bemachtigen. ^_^ *iss nu wel total blut* xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 25, 2006 10:30 am
Zakou Nenharma Oranjekorfbalpizza! En weer gaat er een maand voorbij zonder dat ik een sealed heb kunnen kopen... sad ik heb er gelukkig wel 1 kunnen bemachtigen. ^_^ *iss nu wel total blut* xD*Kijkt naar het tellertje dat 2530 zegt xd *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 25, 2006 11:32 am
Oranjekorfbalpizza! Zakou Nenharma Oranjekorfbalpizza! En weer gaat er een maand voorbij zonder dat ik een sealed heb kunnen kopen... sad ik heb er gelukkig wel 1 kunnen bemachtigen. ^_^ *iss nu wel total blut* xD*Kijkt naar het tellertje dat 2530 zegt xd * * kijkt ook maar naar het gold tellertje (2)18242 ... oke ( die 2 staat voor 200,000 gold op de bank mrgreen ) en word weer even blij cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 25, 2006 11:59 am
Ik heb 14k op mijn account, die gereserveerd is voor mijn housing upgrade.
Ik moet nu 15k weer verzamelen voor next month's donation items. Seeing the coming vacation moet dat lukken om rond eind volgende week rond te krijgen blaugh
Housing Upgrade! Here I come!!
Maar pas na mijn 15k voor de donation items
(Wat over is gaat altijd naar mijn mule; you never know when I need a large amount of gold XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 26, 2006 11:16 am
ik heb net de 10 k bereikt ^_^ kom maar op met de volgende sealeds =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 26, 2006 12:26 pm
Pas als ik 35k heb, heb ik genoeg voor de nieuwe sealeds en housing update smile
Ik heb nu............ bijna 16k
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 1:05 am
begint zich een beetje een ego triper te voelen met zo veel gold cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 2:13 am
Hey, geniet er van joh =D
Ik kom er wel smile Nog maar 19,5 k aan gold! w00t!
En ik doe er liever 4 maanden over, dan dat ik alles zomaar gratis krijg smile Haalt de lol van het spel weg.
Al dat e-bay en gold kopen is niets voor mij (naast het feit dat het illegaal is). Ik spendeer mijn geld liever aan LEUKE dingen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 3:16 am
genieten .... zekkers xd
ik heb ook maar wat aan m'n broer gegeven als het goed is heeft hij zich ook aan gemelt voor de gild ... nog een member wink
maar te veel gold is ook niet leuk dan is het zo op en heb je eerder het idee dat je alles k**t kopen en zo maar om er voor te sparen is aleen maar leuker mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 4:07 am
4laugh De vismarkt is winstgevend vandaag!!! Ik heb de hele maand mijn visjes hier voor opgespaart. en ik kan mijn pebbo's 4 keer de normale waarde verkopen. ^_^ alleen.. heb ik iets van 1900 pebbo's over, dat betekend dat ik 75 van die gills moet verkopen. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 4:45 am
Darlaa 4laugh De vismarkt is winstgevend vandaag!!! Ik heb de hele maand mijn visjes hier voor opgespaart. en ik kan mijn pebbo's 4 keer de normale waarde verkopen. ^_^ alleen.. heb ik iets van 1900 pebbo's over, dat betekend dat ik 75 van die gills moet verkopen. sweatdrop als je ook van die Dark Head Fins hebt ik hou me paraat voor een paar lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 5:04 am
QYDrop Darlaa 4laugh De vismarkt is winstgevend vandaag!!! Ik heb de hele maand mijn visjes hier voor opgespaart. en ik kan mijn pebbo's 4 keer de normale waarde verkopen. ^_^ alleen.. heb ik iets van 1900 pebbo's over, dat betekend dat ik 75 van die gills moet verkopen. sweatdrop als je ook van die Dark Head Fins hebt ik hou me paraat voor een paar lol neej die moet ik zelf ook nog hebben ik vis alleen in durem. sweatdrop heb denet perongeluk 10 keer de prijs betaald voor wat blue seedkins.. van dat marketgedoe wordt ik ook zo nerveus >_< lol.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 5:33 am
VIS VIS VISVIS VISSEVIS blaugh   eh QY drop laat je broertje even checken of zijn joined request is doorgekomen ik kreeg denet een error o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 5:37 am
QYDrop genieten .... zekkers xd ik heb ook maar wat aan m'n broer gegeven als het goed is heeft hij zich ook aan gemelt voor de gild ... nog een member wink maar te veel gold is ook niet leuk dan is het zo op en heb je eerder het idee dat je alles k**t kopen en zo maar om er voor te sparen is aleen maar leuker mrgreen Ga gewoon sparen voor een duur item, dan voel je je wel minder ego als je er achter komt dat je nu maar 1/100ste ofzow van het bedrag hebt xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|