|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:18 am
Silence_P Chibi Strawberry Silence_P Nehepp! *Flyger runt lite mer* Eller jo det kan du. *Kryper iväg under en hylla* *slutar Flyga' De här vart jobbigt. *Letar efter chibi strawberry* whee .____.;; *Kryper fram* Du flyger inte mer..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:20 am
Blixtra Är jag väll.. iaf i den!! crying sweatdrop Neje. Du är ju söt~ whee Det måste varit en lite äldre katalog eftersom jag var med i den. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*försöker snurra på svansen som Tails*
Argh! Man skulle ha någon svans till!! Jag vill också flyga!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Silence_P Chibi Strawberry Silence_P Nehepp! *Flyger runt lite mer* Eller jo det kan du. *Kryper iväg under en hylla* *slutar Flyga' De här vart jobbigt. *Letar efter chibi strawberry* whee .____.;; *Kryper fram* Du flyger inte mer.. Nope! xd *Försvinner i ett rökmoln o kommer fram bakom dig* BUUU! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:21 am
Chibi Strawberry Blixtra Är jag väll.. iaf i den!! crying sweatdrop Neje. Du är ju söt~ whee Det måste varit en lite äldre katalog eftersom jag var med i den. :\Haha! Ok! ;D *hoppar runt über glad* JAG är söööt! Nanananananana!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P Nope! xd *Försvinner i ett rökmoln o kommer fram bakom dig* BUUU! xd MAMMA!!! *Springer och gömmer sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jalkazar Estub Jalkazar Estub så hur många har skickat sin bild till "Foton på er själva" posten?? jag har jo jag såg din bild 3nodding kvaliten på den bilden suger... men jag hade inte nån bättre kamera då jag tycker att det blev okey 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:22 am
Blixtra Haha! Ok! ;D *hoppar runt über glad* JAG är söööt! Nanananananana!! Yes. Va glad för det. ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:23 am
Chibi Strawberry Blixtra Haha! Ok! ;D *hoppar runt über glad* JAG är söööt! Nanananananana!! Yes. Va glad för det. ;DHaha.. smile Men du är ju också söt. Jag har sett dig många ggr.. :^^!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Estub Jalkazar Estub Jalkazar Estub så hur många har skickat sin bild till "Foton på er själva" posten?? jag har jo jag såg din bild 3nodding kvaliten på den bilden suger... men jag hade inte nån bättre kamera då jag tycker att det blev okey 3nodding de är du de.... läste lite i den topicen... alla tjejer tycker att dom är fula.... är de nånting dom födds med eller lär dom sig att tycka synd (ofast utan grunder) om sig själv på senare år
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Silence_P Nope! xd *Försvinner i ett rökmoln o kommer fram bakom dig* BUUU! xd MAMMA!!! *Springer och gömmer sig* stressed *Letar efter Chibi Strawberry igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:24 am
Blixtra Haha.. smile Men du är ju också söt. Jag har sett dig många ggr.. :^^! OMG!! Nån har sett mig. Måste börja använda skyddsmask och grejer. Tack iaf. ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:24 am
Chibi Strawberry Estub så hur många har skickat sin bild till "Foton på er själva" posten?? Jag har~ gonk måste säga som Miradjii du är ju söt 3nodding :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:25 am
Jalkazar Estub Jalkazar Estub Jalkazar Estub så hur många har skickat sin bild till "Foton på er själva" posten?? jag har jo jag såg din bild 3nodding kvaliten på den bilden suger... men jag hade inte nån bättre kamera då jag tycker att det blev okey 3nodding de är du de.... läste lite i den topicen... alla tjejer tycker att dom är fula.... är de nånting dom födds med eller lär dom sig att tycka synd (ofast utan grunder) om sig själv på senare år det kallas komplex.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:25 am
Silence_P stressed *Letar efter Chibi Strawberry igen* *Tittar fram* Måste du skrämma mig? <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|