|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2012 2:06 pm
Een hele grote oranje, en niet omdat ik van Nederland houd wink Hij is van een tof merk en hier niet te krijgen, had hem toen in Zweden een keer gekocht.
Hoe goed ben jij in improviseren? Als in, iets is kapot en het moet nu gemaakt worden? Of ik heb toch ingredienten te weinig en ik ben al bijna klaar...? Gewoon om van die rare situaties op te noemen whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2012 10:23 am
mmm, niet zo heel erg. men zegt van wel, maar ik vind van niet XD
Hoeveel kleurpotloden heb je?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2012 2:04 pm
Genoeg wsss ergens 12 kleine en dat is genoeg ik teken meestal met gewone potloden XD
Welke kleur heeft het boek het dichtst bij je en wat is de titel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2012 12:08 pm
overheersend groen-geel - Manga for the beginner - Chibi's
Heb je een lievelingsknuffel/beeldje, whatever en waarom is deze belangrijk voor je?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 12, 2012 3:45 am
een klein dolfijntje het is nog van de tijd dat mijn ouders bij elkaar waren hij ging altijd mee op vakantie en ik heb hem nog steeds XD
Wat doe jij met mooi weer als je niks hoeft te doen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 12, 2012 9:58 am
ik heb altijd wat te doen XD maar meestal is het tekenen, schrijven of opruimen XP
OH NEE! Je kleding is supervies en je moet je omkleden. Je hebt keuze uit 2 outfits (mixen is niet mogelijk), maar 2 mensen in je omgeving dragen dit al. Welk van de 2 kies je? - De populaire meid/jongen die vandaag erg afschuwelijk gekleed is (en je grootste vijand is). - De grootste loser van de school die vandaag SUPERGAAF gekleed is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2012 4:04 am
De loser die er supergaaf uit ziet. Liever leuke dan verschrikkelijke kleren xd
Heb jij ook altijd tijd tekort?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2012 12:05 pm
Ja, zeker nu mijn reistijd naar huis verdubbeld is wegens onderhoud aan de route ¬¬ Nog maar een paar weken, nog maar een paar weken!
Kun je irritatie bij jezelf op tijd herkennen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2012 12:36 pm
Vaak wel, ik wordt altijd wat stil en chagrijnig... Er ook iets mee doen is een ander verhaal whee
Wat doe jij als je je op een vrije avond verveelt en je vrienden al plannen hebben of op vakantie zijn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 14, 2012 12:16 am
Ha, meestal ga ik dan online hangen XD Youtube afstruinen... chatten... hangen in mijn stoel... ik zou ook nuttige dingen kunnen doen. Soms ga ik uit pure verveling opruimen XD
Post jij sneller dan dat gaia bijhoudt? Oftewel, krijg jij vaak de melding dat je niet zo snel mag posten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 14, 2012 10:26 am
Tegenwoordig bijna niet meer, maar dat is ook omdat mijn internet niet meer zo snel is als vroegah wink
De NS heeft weer massaal bonnen uitgedeeld voor bijvoorbeeld een 2e persoon die dan gratis kan meereizen met iemand met een geldig NS abonnement. Ga jij die gebruiken? Of heb je ze niet gehad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2012 1:58 am
ik heb ze niet gehad - ik reis nooit met de tram. En wel leuk, je moet 1. iemand dan kennen met een abonnement en 2. ik reis bijna altijd alleen naar mijn vrienden toe. Zinloze geste dus.
Wat vindt jij een bijzondere vogel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2012 7:18 am
de sneeuw uil
Vind jij het vervelend als mensen je kopieren?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2012 12:35 am
ligt er aan wat. Als ze mijn Art kopieren, jazeker. Als ze mijn persoonlijkheid kopieren... more or less. Mijn aantekeningen... meestal bied ik dat aan XD
Hoeveel tijdschriften ben je lid van of zou je lid van willen zijn en welke dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2012 7:50 am
Van geen een alhoewel van een gratis blad dat ik omdat ik student ben krijg maar verder niet en als ik echt lid zou moeten zijn van een blad dan wss iets van quest of national geographic magazin XD
Het regent het regent de ....... Maak de zin op je eigen manier af wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|