|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:50 pm
Sostrate Iof...det kanske var det...för jag hann hämta en vattenflaska och drack en massa innan jag svimmade av..xD Jag svimmade av i hallen och vaknade upp med en sko under huvudet xd xd så..hrm...bekvämt det låter hehe sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:52 pm
Blixtra Sostrate Blixtra Sostrate Blixtra Jag svimmade när jag färgade håret.. sweatdrop o_o det d䲠sl岠mig xD ' Jag slog huvudet 3 ggr.. xd xd !!!! Hur lyckades du?O_OXD>_<; en gång i väggen, en i elementet o en i golvet.. xd Jag stod på knäna på en stol o svimma framåt.. razz Min syster höll på att pissa på sig xd Nu ska jag sova.. God Natt! heart hahahaha xd whee Jag skall också sova snart...hursomhelst..godnatt ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:53 pm
oni-chan Sostrate Iof...det kanske var det...för jag hann hämta en vattenflaska och drack en massa innan jag svimmade av..xD Jag svimmade av i hallen och vaknade upp med en sko under huvudet xd xd så..hrm...bekvämt det låter hehe sweatdrop Tja....bekvämare än trälådan som var bredvid sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:54 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:58 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:59 pm
Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate Iof...det kanske var det...för jag hann hämta en vattenflaska och drack en massa innan jag svimmade av..xD Jag svimmade av i hallen och vaknade upp med en sko under huvudet xd xd så..hrm...bekvämt det låter hehe sweatdrop Tja....bekvämare än trälådan som var bredvid sweatdrop hehe det f?峳...yehaaaay! klar med psykoarbetet! whee nu ska jag ta och g?mig iordning och sen ska jag sova 3nodding gute nacht och sov s堧ott biggrin *vinkar massor och kramar om innan hon skuttar iv䧪 Jo, jag skall ocks堧?det 3nodding Du f岠sussa s?s堳es vi nog imorrn, eller f?ppningsvis n姯n utav de kommande dagarna ^^ *kramar* jääh 3nodding natti whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 2:01 pm
oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate Iof...det kanske var det...för jag hann hämta en vattenflaska och drack en massa innan jag svimmade av..xD Jag svimmade av i hallen och vaknade upp med en sko under huvudet xd xd så..hrm...bekvämt det låter hehe sweatdrop Tja....bekvämare än trälådan som var bredvid sweatdrop hehe det f?峳...yehaaaay! klar med psykoarbetet! whee nu ska jag ta och g?mig iordning och sen ska jag sova 3nodding gute nacht och sov s堧ott biggrin *vinkar massor och kramar om innan hon skuttar iv䧪 Jo, jag skall ocks堧?det 3nodding Du f岠sussa s?s堳es vi nog imorrn, eller f?ppningsvis n姯n utav de kommande dagarna ^^ *kramar* jääh 3nodding natti whee Godnatt whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:28 pm
*kommer in och lägger sig på golvet och sover* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:31 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:32 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:34 pm
Gocki_Gocki hmm *vaknar och l䧧er sig p堥tt bord ist䬬et* morrn *gäspar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:36 pm
Trööööötttt gonk *ramlar omkull och somnar* xd whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:52 pm
*sätter sig up av att folk låter.. Suckar och lägger sig under bordet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:53 pm
Gocki_Gocki *sätter sig up av att folk låter.. Suckar och lägger sig under bordet* Förlåt x_X;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|