|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:42 pm
oni-chan Sostrate oni-chan hur fort dushar du egentligen ? eek xd rä´´ så ¬å®§samt egentligen...jag tvä´´ade inte hå²¥t f?e gjorde jag igå² XDhehe jag tar en halvtimme på ig minst nä² jag dushar sweatdrop jag brukade göra det...tills mina föräldrar skällde ut mig rejält<__<; Jag rÃ¥kade stänga dörren, ha för varmt vatten och tja..duschade i över en halvtimma..xD när jag kom ut svimmade jag >__<;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:42 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan men...err...vänta..är inte det -efter- julafton? O_O Nej, det ä² 3 dagar f? Aja, NU sticker jag på ²iktigt. xp *flin* det är tredje gÃ¥ngen du säger att du ska sticka...snart sÃ¥ tror vi inte pÃ¥ det längre xp MEN DET ÄR FÖR ATT DU HÃ…LLER MIG KVAR! xd Faaan, jag har blivit van av att sitta framför datorn för länge. ;______; Men nu sticker jag... LOVAR, a**Ã¥ HEDERSORD! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:43 pm
Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan hur fort dushar du egentligen ? eek xd rä´´ så ¬å®§samt egentligen...jag tvä´´ade inte hå²¥t f?e gjorde jag igå² XDhehe jag tar en halvtimme på ig minst nä² jag dushar sweatdrop jag brukade göra det...tills mina föräldrar skällde ut mig rejält<__<; Jag rÃ¥kade stänga dörren, ha för varmt vatten och tja..duschade i över en halvtimma..xD när jag kom ut svimmade jag >__<;; O_O kan man göra det ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:43 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan men...err...vänta..är inte det -efter- julafton? O_O Nej, det ä² 3 dagar f? Aja, NU sticker jag på ²iktigt. xp *flin* det är tredje gÃ¥ngen du säger att du ska sticka...snart sÃ¥ tror vi inte pÃ¥ det längre xp MEN DET ÄR FÖR ATT DU HÃ…LLER MIG KVAR! xd Faaan, jag har blivit van av att sitta framför datorn för länge. ;______; Men nu sticker jag... LOVAR, a**Ã¥ HEDERSORD! xp men jag är oskyldig ! xd *sjasar iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:44 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:44 pm
Jag svimma en gång när jag råckat bada för länge >o< läskigt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:45 pm
oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan hur fort dushar du egentligen ? eek xd rä´´ så ¬å®§samt egentligen...jag tvä´´ade inte hå²¥t f?e gjorde jag igå² XDhehe jag tar en halvtimme på ig minst nä² jag dushar sweatdrop jag brukade göra det...tills mina föräldrar skällde ut mig rejält<__<; Jag rÃ¥kade stänga dörren, ha för varmt vatten och tja..duschade i över en halvtimma..xD när jag kom ut svimmade jag >__<;; O_O kan man göra det ? Jao..det blev för varmt...@_@ eller sÃ¥ är jag bara en vekling XDD >__>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:45 pm
Jag svimmade när jag färgade håret.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:46 pm
Blixtra Jag svimmade när jag färgade hÃ¥ret.. sweatdrop o_o det där slår mig xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:46 pm
eek man ska med andra ord akta sig för att dusha och bada för länge för då svimmar man *skriver ner i sitt lilla kom-ihåg block* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:47 pm
Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan hur fort dushar du egentligen ? eek xd rä´´ så ¬å®§samt egentligen...jag tvä´´ade inte hå²¥t f?e gjorde jag igå² XDhehe jag tar en halvtimme på ig minst nä² jag dushar sweatdrop jag brukade göra det...tills mina föräldrar skällde ut mig rejält<__<; Jag rÃ¥kade stänga dörren, ha för varmt vatten och tja..duschade i över en halvtimma..xD när jag kom ut svimmade jag >__<;; O_O kan man göra det ? Jao..det blev för varmt...@_@ eller sÃ¥ är jag bara en vekling XDD >__>kanske hade druckit för lite...man känner ju inte när man svettas i vatten O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:48 pm
Sostrate Blixtra Jag svimmade när jag färgade hÃ¥ret.. sweatdrop o_o det dä² slå² mig xD ' Jag slog huvudet 3 ggr.. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:48 pm
oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan hur fort dushar du egentligen ? eek xd rä´´ så ¬å®§samt egentligen...jag tvä´´ade inte hå²¥t f?e gjorde jag igå² XDhehe jag tar en halvtimme på ig minst nä² jag dushar sweatdrop jag brukade göra det...tills mina föräldrar skällde ut mig rejält<__<; Jag rÃ¥kade stänga dörren, ha för varmt vatten och tja..duschade i över en halvtimma..xD när jag kom ut svimmade jag >__<;; O_O kan man göra det ? Jao..det blev för varmt...@_@ eller sÃ¥ är jag bara en vekling XDD >__>kanske hade druckit för lite...man känner ju inte när man svettas i vatten O_o Iof...det kanske var det...för jag hann hämta en vattenflaska och drack en massa innan jag svimmade av..xD Jag svimmade av i hallen och vaknade upp med en sko under huvudet xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:49 pm
Blixtra Sostrate Blixtra Jag svimmade när jag färgade hÃ¥ret.. sweatdrop o_o det dä² slå² mig xD ' Jag slog huvudet 3 ggr.. xd xd !!!! Hur lyckades du?O_OXD>_<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:50 pm
Sostrate Blixtra Sostrate Blixtra Jag svimmade när jag färgade hÃ¥ret.. sweatdrop o_o det dä² slå² mig xD ' Jag slog huvudet 3 ggr.. xd xd !!!! Hur lyckades du?O_OXD>_<; en gÃ¥ng i väggen, en i elementet o en i golvet.. xd Jag stod pÃ¥ knäna pÃ¥ en stol o svimma framÃ¥t.. razz Min syster höll pÃ¥ att pissa pÃ¥ sig xd Nu ska jag sova.. God Natt! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|