Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 259 260 261 262 263 264 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

ButtonFly

PostPosted: Sat Sep 09, 2006 3:47 am

Pfft, eindelijk weekend. Was best wel drukke week. Niet zozeer van al het huiswerk, ik heb gewoon een *** rooster. Ik moet laat naar school en ben ook laat uit. Daarbij komt ook nog dat ik soms nog 2 of 3 uur moet werken. Ik hoop dat het de eerste paar weken gewoon een beetje uitvinden is over hoe ik het allemaal het best kan regelen...
PostPosted: Sat Sep 09, 2006 9:33 am

User Image
User ImageUser Image
Ik zal mijn best doen, Uumie en Zakou - thnx

On my mind: Laat die pijn in mijn arm ALSTUBLIEFT niet ook een slijmbeursontsteking zijn!!!
... ik moet echt op zoek naar een andere baan. Een baan waar ik NIET mijn lichaam naar de knoppen help!!

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Sat Sep 09, 2006 9:36 am

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Ik zal mijn best doen, Uumie en Zakou - thnx

On my mind: Laat die pijn in mijn arm ALSTUBLIEFT niet ook een slijmbeursontsteking zijn!!!
... ik moet echt op zoek naar een andere baan. Een baan waar ik NIET mijn lichaam naar de knoppen help!!

User Image

HAHAHA HEY wrom neem je mijn baan nie over razz zal der maar nie bij vertellen dat ook dit niet bepaald goed voor je is razz .

vandaag ook weer zo'n heerlijke ruzie met me baas gehad ....
PostPosted: Sat Sep 09, 2006 9:44 am

User Image
User ImageUser Image
Werkte jij niet bij de Mc Donalds? Mijn zus had me dat al afgeraden; ze zij dat ik daar afgemaakt zou worden XD En op mijn werk zei er 1 dat ik totaal niet geschikt zou zijn als manager XD.... omdat ik daar te lief voor ben! Je moet namelijk nog wel eens harde keuzes maken...... Puu.... wat voor een baan zou ik kunnen zoeken wat om ICT, ICT en Onderwijs of iets met mijn andere talenten draait?

User Image

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Sep 09, 2006 9:56 am

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Werkte jij niet bij de Mc Donalds? Mijn zus had me dat al afgeraden; ze zij dat ik daar afgemaakt zou worden XD En op mijn werk zei er 1 dat ik totaal niet geschikt zou zijn als manager XD.... omdat ik daar te lief voor ben! Je moet namelijk nog wel eens harde keuzes maken...... Puu.... wat voor een baan zou ik kunnen zoeken wat om ICT, ICT en Onderwijs of iets met mijn andere talenten draait?

User Image

Computer docente? tekenlerares?
PostPosted: Sat Sep 09, 2006 10:04 am

Darlaa
kittyocean
User Image
User ImageUser Image

User Image

dan moet je toch heelveel van computers weten bij dat eerste

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Sep 09, 2006 10:07 am

User Image
User ImageUser Image
Vergeleken met de huidige ICT onderwijs op de basischool, sta ik gelijk aan een SUPERDOCENT (uitzonderingen nagelaten; uiteraard!!)

Moet je voor tekendocente geen kunstacedemie ofzo afsluiten? En ik snap perspectief wel; ik kan het alleen niet toepassen!! (seriously O.o)

User Image
PostPosted: Sat Sep 09, 2006 10:10 am

XDmaster4
Darlaa
kittyocean
User Image
User ImageUser Image

User Image

dan moet je toch heelveel van computers weten bij dat eerste

Niet als het gewoon bij jongere kinderen is die voor het eerst er mee leren omgaan (al zitten ze tegenwoordeg op hun derde al acter dat ding thuis) -_-

okey niet echt tekendocente want dan moet echt heel veel weten van spectra en tacktisch tekenen enzo, maar gewoon gezellig tekenen met kleuters? ^_^

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Sep 09, 2006 10:13 am

User Image
User ImageUser Image
Ze nemen helaas geen docenten alleen voor tekenen aan XD Zou te cool zijn XD En ook niet voor speciale computerles (over het algemeen; de leerkrachten vinden dat de kids dat toch al kunnen dus kijken er niet meer naar om EN DUS leren kids niets over hoe je online moet zijn.... VEILIG online wel te verstaan!!!)

User Image
PostPosted: Sat Sep 09, 2006 10:34 am

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Ze nemen helaas geen docenten alleen voor tekenen aan XD Zou te cool zijn XD En ook niet voor speciale computerles (over het algemeen; de leerkrachten vinden dat de kids dat toch al kunnen dus kijken er niet meer naar om EN DUS leren kids niets over hoe je online moet zijn.... VEILIG online wel te verstaan!!!)

User Image

een thuiscursus doen want volgens mij zijn er zat mensen die dat willen weten

on my mind: ben zo f*cking zenuwachtig voor morgen (tis de eerste keer dat ik alleen met de trein ga)

en ik hoop dat ik degene die komen ardig vin

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Sep 09, 2006 1:39 pm

User Image
User ImageUser Image
Och, ik ben altijd aardig XD ben eerder benieuwd hoeveel ik mezelf dit maal voor lul zal zetten XD Ik ben heel onzeker in een nieuwe groep XD Ik zeg dan nog wel eens de verkeerde dingen sweatdrop . Doe ik hier trouwens ook wel eens per ongeluk XD

Zo'n internetmeeting is altijd spannend. ^_^ Dit is mijn... even denken.... 4e als het goed is, maar voor het eerst met een groep, ipv met 1 persoon

User Image
PostPosted: Sat Sep 09, 2006 9:57 pm

Wakker worden! ninja

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Sep 09, 2006 11:50 pm

User Image
User ImageUser Image
On my mind: Phew: de pijn in mijn arm is minder! Maar ik moet rustig aan blijven doen!!

User Image
PostPosted: Sun Sep 10, 2006 1:10 pm

on my mind: Hey wow, over drie dagen zit ik al weer twee jaar op Gaia 0.o

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

ani-falcon

PostPosted: Mon Sep 11, 2006 10:27 am

on my mind : hoofdpijn crying en vrijdag jarig biggrin
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 259 260 261 262 263 264 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games