|
|
|
|
Posted: Wed Jan 07, 2009 5:25 pm
Sainpas vihdoinkin tuon minun visa electronin linkitettyä PayPal accounttiini.
...mistä minä olisin voinu tietää että siinä pitää säätää netissä jotain kortin asetuksia ja mitä kaikkea vielä... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 9:25 am
Ohoo, täällä ei ole tullu oltua pitkiin aikoihin. Tuossa tänään tuli mulle viesti "uudesta Zomg! beta versiosta" joka tuli 20 onnekkaalle ja mie satuin olemaan yks niistä ja ei tarttenu kun vilaista viestii nii valeviestihän se oli. se p********* halus näköjään yrittää pöllii mun hahmon painamalla siitä linkistä mikä siinä oli. Poistin samantien viestin kokonaan. stare Mutta tv:stä on näköjään ollu puhetta että totta on kyll ett tv:stä ei oo tullu mitään hyvää ohjelmaa nykyään. Mullakin tv on pelaamista varten ollut ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 11:28 am
Hmm. Ihan minä päivänä hyvänsä... Tilasin itselleni tuossa jossain välissä piirtopöydän sarjakuviani varten. Olen ehkä hullu tai tyhmä tai sitten vähän molempia, mutta ei se mitään. Niin joo ja mulle saa pistää semmosia 3 - 5 kuvan sarjakuva strippejä jotka myötäilee samananlaista huumoriluokkaa. Minkälainen koalitio tuo nyt sitten olisi jos tekisin niitä vain ja ainoastaan yksin? surprised Jos sitä jatkais Winter-Een-Masin viettoa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 11:37 am
Serkkuni tilasi itselleen piirtopöydän jossain lähelle joulukuuta silloin kun alkoi ottaa jo hiirellä värittäminen pattiin nii sillä olen nyt värittänyt noita avi artteja aika mukavasti ja paljon helpompaa onkin. Kokeilin jopa piirtääkin sillä biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 11, 2009 6:46 am
HikariAnn Serkkuni tilasi itselleen piirtopöydän jossain lähelle joulukuuta silloin kun alkoi ottaa jo hiirellä värittäminen pattiin nii sillä olen nyt värittänyt noita avi artteja aika mukavasti ja paljon helpompaa onkin. Kokeilin jopa piirtääkin sillä biggrin En tiedä piirtämisestä mitään muuta kuin sen että kyllä tuo noiden sarjakuvien piirtäminen helpottui eksponentiaalisesti. En tosiaan osaa piirtää mitenkään erityisen hyvin niin se siitä sitten. Tosin, kuten sanottua, koska sarjakuvien piirtäminen helpottui, sain siihenkin uutta intoa. Puhumattakaan siitä miten paljon näppärämmin tää kynä toimii hiirenä. Toi piirtopöydän oma hiiri on ihan täyttä kuraa, mutta kyllä seki pelihiirenä menee ettei tartte vaihdella normihiiren ja kynän välillä koko aika kun on tässä pöydällä nyt muutenkin niin kovin ahdasta. sweatdrop Ainoa miinus tossa piirtopöydän hiiressä on vain se että sen pitää olla sen piirtopöydän päällä että se toimii ja että se on aika hemmetin epätarkka. Siksi sitä ei oikeestaan voi käyttää muutaku pelihiirenä, sillä siinä ei aina ole niin justiisa että kuinka tarkasta hiirestä on kyse.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 18, 2009 5:37 pm
Myöhästyin hieman, mutta hyvää synttäriä killalle.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 20, 2009 8:07 am
...ja avaudun nyt täälläkin: tietokone hajosi, voi perskelettu.
"Ihan käsittämätöntä että tää kesti näinkin pitkään", pitääkö tuosta nyt olla iloinen vai vihainen itselleen kun ei jaksanut viedä sitä heti huoltoon razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 23, 2009 6:00 am
Tietokoneista ja hajoamisista puheenollen...
Ajattelin olla nokkela poika ja pistää toisen DVD-aseman kiinni koneeseen. Opin nimittäin sen miten se vaihdetaan masterista slaveksi (joo joo tiedetään, en ole koskaan ollut oikeastaan hyvä tietokoneitten kanssa, mutta olen oppinut paljon muutaman vuoden sisällä) ja ajattelin että no ei kai kaksi dvd-asemaa pahakaan voi olla.
Kun sain sen kiinni koneeseen, totesin että voi paska... täähän on rikki.
No jaksanko sitä pois ottaa? En. Olkoon siinä, kun lähtee tosta kuitenkin sitten kun saan vihdoin ne uuden koneen osat postista ja pääsen värkkäilemään sen kanssa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 24, 2009 7:51 pm
Oma kone on nyt ihan vaihteeksi kunnossa. Se oli hajalla pari kuukautta kun ei tiennyt mikä oli vikana, ei vaan suostunut käynnistymään. Lopulta uusittiin lähes kaikki ja johan alkoi toimia. Sain jopa tiedostot pelastettua, joten mikäs tässä uutta konetta räplätessä kun pappa betalar.
Uusi prosessorin tuuletin on ihanan hiljainen! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 25, 2009 12:23 pm
Helevetti.
Systeri, sen mies ja pikku-Oskar on kaikki korvatulehuksessa.
Mutsi kävi siellä niitä vähä kattomassa ja hoitamassa mut ei se voinu töistä olla ku pari päivää poissa.
Tekis mieli ite lähtä sinne vähä huolehtimaa mutta hitto ku jos mie sinne meen ni se on mulla samantien se korvatulehus. Nappaan noi tommoset aina sillon ku jollaki on jotaki.
Mut oon oikeesti huolissani niistä. Varsinki Oskarista. Ku systeri on niin poikki ja kipee ettei se jaksanu ees kantaa Oskun turvaistuinta autoon et oisivat sairaalaan menny. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 02, 2009 12:38 am
Liput Kraftwerkin keikalle helsinkiin.
I HAS THEM! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 07, 2009 4:49 pm
Jee. Kone on kasattu ja toimii ku unelma.
3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 08, 2009 5:59 am
Konetta ei vieläkään, varmaan kuolen pian.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 15, 2009 8:30 am
...saan koneeni huomenna takaisin, nyt vaan on näyttö rikki <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 18, 2009 12:28 pm
Mulla muuten toimii oma kone mutta joku vioitti mun kiintolevyni kun kone aina valittaa että mun kiintolevyni on huonossa kunnossa kun käynnistän koneeni. En tiiä auttaako asia jos uudelleen asentaisin XP:n siihen kiintolevylle. Pitäis varmaan joku päivä kokeilla tehäkkin niin. Tossa hankin itelleni kannettavan koneen että on helpompi käydä netissä ja tehdä tehtäviä koulun asunnolla, mutta voin sanoo ett vista on perskuukkelista stressed En tiiä onko vika koneessa vai nettitikussa kun välillä katkee netti kesken kaiken ja sitten se ei suostu yhdistää uudelleen ennen kun kone on käynnistetty uudelleen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|