|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 23, 2006 10:16 am
kittyocean Oranjekorfbalpizza! kittyocean Neu, niet echt Op de Site Feedback gaat de theorie rond dat Guilds tegenwoordig zo dood zijn, omdat het er gewoonweg te veel zijn, en dat het niet boeiend meer is er 1 te hebben. Guilds zouden niet meer speciaal zijn Wat vinden wij daarvan? Onzin, het gaat er niet om dat het er veel zijn, maar om de sfeer e.d.. De leegte in guilds komt tuurlijk wel omdat er zoveel zijn, maar daardoor wordt het niet leeg, maar het wordt leeg omdat mensen die zomaar een guild kopen, er niks mee doen en het ook niet druk proberen te krijgen. Dat klopt, maar ik ben het er ook mee eens dat er zoveel guilds zijn, dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Welke zijn echt actief? Welke zijn verlaten? Kyaaah! Maar jouw argument = Erg waar Nouja, meestal zoek ik gewoon naar een keyword waar mijn intresse ligt, en daar meld ik me bij een aan die me kwa sfeer wel redelijk aantrekt. Af en toe vind ik ook helemaal niks >.>; *Er zijn geen gunpla guilds D:* Alleen af en toe wordt er nog wel gepost, maar wordt ik bv niet toegelaten omdat de admin blijkbaar niet meer bij de join requests kijkt... Krijg je altijd een auto-berichtje als je bent afgewezen? Zo nee dan ben ik trouwens ook afgewezen bij de RvO.... >.>;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 23, 2006 11:28 am
Je hoort een PM te krijgen ja.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 23, 2006 12:28 pm
kittyocean Je hoort een PM te krijgen ja..... reminder : euh.. het pm systeam ligt er uit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 23, 2006 12:36 pm
QYDrop kittyocean Je hoort een PM te krijgen ja..... reminder : euh.. het pm systeam ligt er uit Dat doet het toch allang weer.. Er komen wel eens errors voor bij het accepteren dan verdwijnen sommige gewoon. sweatdrop bv als een pmsysteem of zoiets plat ligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 23, 2006 12:58 pm
Dat zou de reden kunnen zijn ja 3nodding Al een mod ge-pmed (van die Guild uf curse) en gevraagd of je nou was afgewezen of niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 24, 2006 8:40 am
Nah, kan me ook weinig schelen smile wat me wel kan schelen...
Nieuwe single van AFI is uit~!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 24, 2006 9:39 am
Wat is AFI ?? confused Kom ik nu dom over..?? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 24, 2006 9:45 am
Hmm, misschien wel wink Als je las dat het om een single gaan kun je afleiden dat het dus om muziek moet gaan, en dat AFI dus een band zou zijn. Of je gebruikt google ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 24, 2006 10:46 am
Mijn hemel, ik ben mooooooooooeeeeeeeeee. Ik heb ten minste weer een carrot uit de marketplace.
Ik wil er 36 hebben
Ik heb er nu 10 volgens mij
26 to go.......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 24, 2006 11:37 am
....... stare ........ sad ........... cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 24, 2006 12:29 pm
Oranjekorfbalpizza! Hmm, misschien wel wink Als je las dat het om een single gaan kun je afleiden dat het dus om muziek moet gaan, en dat AFI dus een band zou zijn. Of je gebruikt google ^^ Hmm ja je hebt gelijk. Ik lette niet goed op denk ik.. Bij welke club speel je trouwens, ik maak uit je naam op dat je op korfbal zit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 24, 2006 11:02 pm
Ashley505 Oranjekorfbalpizza! Hmm, misschien wel wink Als je las dat het om een single gaan kun je afleiden dat het dus om muziek moet gaan, en dat AFI dus een band zou zijn. Of je gebruikt google ^^ Hmm ja je hebt gelijk. Ik lette niet goed op denk ik.. Bij welke club speel je trouwens, ik maak uit je naam op dat je op korfbal zit. SKF, maar sinds een jaar nu ongeveer al niet meer ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 24, 2006 11:07 pm
En weer gaat er een maand voorbij zonder dat ik een sealed heb kunnen kopen... sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 25, 2006 6:26 am
Oranjekorfbalpizza! Ashley505 Oranjekorfbalpizza! Hmm, misschien wel wink Als je las dat het om een single gaan kun je afleiden dat het dus om muziek moet gaan, en dat AFI dus een band zou zijn. Of je gebruikt google ^^ Hmm ja je hebt gelijk. Ik lette niet goed op denk ik.. Bij welke club speel je trouwens, ik maak uit je naam op dat je op korfbal zit. SKF, maar sinds een jaar nu ongeveer al niet meer ^^ Oow daar verloren wij altijd van in de D1 ofzow.. sweatdrop Waarom speel je nu niet meer dan ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|