|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:34 pm
oni-chan Petsy oni-chan Petsy oni-chan ô_ô håller du på med för nått ? *kikar ner på* leker med min nya stol xd blaugh min stol har hjuuuul *snurrar runt några varv* whuuuuow @.@;; *yr* min med >o> vilket gör den extra rolig xp jag vill ha jullov crying vem vill inte de? ._. när börjar jullovet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:34 pm
oni-chan: Jess, aj know.
Petsy: Så är det faktiskt..... crying
Meeeen AJA. Jag ska gå nu. Hejdå lilla kycklingungar. :3 *flaxar iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:35 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:35 pm
Petsy oni-chan Petsy oni-chan Petsy oni-chan ô_ô håller du på med för nått ? *kikar ner på* leker med min nya stol xd blaugh min stol har hjuuuul *snurrar runt några varv* whuuuuow @.@;; *yr* min med >o> vilket gör den extra rolig xp jag vill ha jullov crying vem vill inte de? ._. när börjar jullovet? mitt lov börjar tisdan i vecka 51 *tjurar* jätte långt kvar dit ju
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:36 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:37 pm
hur fort dushar du egentligen ? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:37 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:38 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Petsy oni-chan Petsy oni-chan Petsy oni-chan ô_ô håller du på med för nått ? *kikar ner på* leker med min nya stol xd blaugh min stol har hjuuuul *snurrar runt några varv* whuuuuow @.@;; *yr* min med >o> vilket gör den extra rolig xp jag vill ha jullov crying vem vill inte de? ._. när börjar jullovet? mitt lov börjar tisdan i vecka 51 *tjurar* jätte långt kvar dit ju Mitt lov b?r Tisdagen i vecka 52. <__< Aja, nu sticker jag p堲iktigt. domokun men...err...vänta..är inte det -efter- julafton? O_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:39 pm
men jag vill ha jullov nuhuhuuuuu! gonk *protesterar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:39 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:40 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:40 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:41 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan men...err...vänta..är inte det -efter- julafton? O_O Nej, det 䲠3 dagar f? Aja, NU sticker jag p堲iktigt. xp *flin* det är tredje gången du säger att du ska sticka...snart så tror vi inte på det längre xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|