|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:25 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Vaaa? O_o oni-chan: Vi har redan sånt. Men jag orkar inte använda sånt. xd .. exclaim Kan speja lite parfym på dig, då känner man inte lukten xd Gud vad smart jag är <_<MUAH! gonk Parfym... *darra* Parfym är inte läskigt gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:27 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:28 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:28 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:29 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Vaaa? O_o oni-chan: Vi har redan sånt. Men jag orkar inte använda sånt. xd då får du ju skylla dig själv din latmask xp Antar v䬠det. xp presajsly hehe blaugh ingen rätt att klaga då 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Vaaa? O_o oni-chan: Vi har redan sånt. Men jag orkar inte använda sånt. xd .. exclaim Kan speja lite parfym på dig, då känner man inte lukten xd Gud vad smart jag är <_<MUAH! gonk Parfym... *darra* Parfym är inte läskigt gonk IJ det visst. >.< Hur då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ô_ô håller du på med för nått ? *kikar ner på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Vaaa? O_o oni-chan: Vi har redan sånt. Men jag orkar inte använda sånt. xd då får du ju skylla dig själv din latmask xp Antar v䬠det. xp presajsly hehe blaugh ingen rätt att klaga då 3nodding När klagade jag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:30 pm
oni-chan ô_ô håller du på med för nått ? *kikar ner på* leker med min nya stol xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:30 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth Vaaa? O_o oni-chan: Vi har redan sånt. Men jag orkar inte använda sånt. xd då får du ju skylla dig själv din latmask xp Antar v䬠det. xp presajsly hehe blaugh ingen rätt att klaga då 3nodding När klagade jag? du ville inte tvätta dig för att ditt hår blir fluffigt då xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:31 pm
Petsy oni-chan ô_ô håller du på med för nått ? *kikar ner på* leker med min nya stol xd blaugh min stol har hjuuuul *snurrar runt några varv* whuuuuow @.@;; *yr*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:31 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Vaaa? O_o oni-chan: Vi har redan sånt. Men jag orkar inte använda sånt. xd .. exclaim Kan speja lite parfym på dig, då känner man inte lukten xd Gud vad smart jag är <_<MUAH! gonk Parfym... *darra* Parfym är inte läskigt gonk IJ det visst. >.< Hur då?Det är alldeles... parfymigt! >______<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:32 pm
oni-chan Petsy oni-chan ô_ô håller du på med för nått ? *kikar ner på* leker med min nya stol xd blaugh min stol har hjuuuul *snurrar runt några varv* whuuuuow @.@;; *yr* min med >o> vilket gör den extra rolig xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:33 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Vaaa? O_o oni-chan: Vi har redan sånt. Men jag orkar inte använda sånt. xd .. exclaim Kan speja lite parfym på dig, då känner man inte lukten xd Gud vad smart jag är <_<MUAH! gonk Parfym... *darra* Parfym är inte läskigt gonk IJ det visst. >.< Hur då?Det är alldeles... parfymigt! >______< .. Ja-ha.. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:33 pm
Petsy oni-chan Petsy oni-chan ô_ô håller du på med för nått ? *kikar ner på* leker med min nya stol xd blaugh min stol har hjuuuul *snurrar runt några varv* whuuuuow @.@;; *yr* min med >o> vilket gör den extra rolig xp jag vill ha jullov crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|