|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:18 pm
oni-chan Chibi Strawberry oni-chan Chibi Strawberry oni-chan sh堬ite sh堞^ *f?ker komma p堮姯t mer hon kan skriva om robinson-martin och suckar* oO Skriva om Robinson-Martin? Whyyyy? Oo psykologiarbete...ska kolla hans behov och jämföra dom med Maslows behovstrappa gonk en halv A-4 sida ska man skriva men det går inte domokun Ajdå. >.o Det låter jättekonstigt i mina öron men. oO; psykologi -är- jättekonstigt xp Det förklarar saken. Oo;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:18 pm
TessiTuss Sostrate TessiTuss Sostrate TessiTuss Sostrate TessiTuss Inte för att jag tror att någon bryr sig, men jag ska komma på visningen. yay ^^ men jag kommer inte att ha nån skylt där det står mitt gaia namn, så ingen kommemr veta vem jag är. aw.x_x Du kanske redan har sett mig på kort här i svenska gillet. Om du har det så vet du nog vem jag är sen. Jo, det förstås ^^ Har du sett mig på kort? Jag är säker på det. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:19 pm
Sostrate TessiTuss Sostrate TessiTuss Sostrate TessiTuss Sostrate TessiTuss Inte för att jag tror att någon bryr sig, men jag ska komma på visningen. yay ^^ men jag kommer inte att ha nån skylt där det står mitt gaia namn, så ingen kommemr veta vem jag är. aw.x_x Du kanske redan har sett mig på kort här i svenska gillet. Om du har det så vet du nog vem jag är sen. Jo, det förstås ^^ Har du sett mig på kort? Jag är säker på det. ^^ okej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:20 pm
Chibi Strawberry oni-chan Chibi Strawberry oni-chan Chibi Strawberry oni-chan sh堬ite sh堞^ *f?ker komma p堮姯t mer hon kan skriva om robinson-martin och suckar* oO Skriva om Robinson-Martin? Whyyyy? Oo psykologiarbete...ska kolla hans behov och jämföra dom med Maslows behovstrappa gonk en halv A-4 sida ska man skriva men det går inte domokun Ajdå. >.o Det låter jättekonstigt i mina öron men. oO; psykologi -är- jättekonstigt xp Det förklarar saken. Oo;;; 3nodding yoosh men det är rätt kul med...men inte just den här biten stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nein, skall duscha..kommer tillbaka om ett tag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy xd heart Då kan jag släpa dig till J-Cult och låtsas att du är mitt kramgossedjur xp Gör du inte nej. xp Jag kan inte vara ett kramgossedjur såsom jag luktar. razz G?ag visst domokun Och det finns n崠som heter duscha d堺xp: Men då blir mitt hår en stor fluffboll. gonk Borsta/kamma? =_=Då blir det fluffigare. razz Meh, L崠bli och g?h岥t bl?堦gt;_>Det är det som är mest smutsigt? xd Meh, nu f??u allt juh >o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:22 pm
oni-chan 3nodding yoosh men det är rätt kul med...men inte just den här biten stare sweatdrop Lät väldigt krångligt. Håller mig nog till administration och allt annat som har att göra med handel. razz Men jag ska nog ta och lägga mig nu. ^^ Bye!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:23 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*Sätta sig ner och vänta på att det ska bli jul* xp sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vaaa? O_o oni-chan: Vi har redan sånt. Men jag orkar inte använda sånt. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:24 pm
Chibi Strawberry oni-chan 3nodding yoosh men det är rätt kul med...men inte just den här biten stare sweatdrop Lät väldigt krångligt. Håller mig nog till administration och allt annat som har att göra med handel. razz Men jag ska nog ta och lägga mig nu. ^^ Bye! buh bai 3nodding *vinkar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:24 pm
Jetzudan Rebirth Vaaa? O_o oni-chan: Vi har redan sånt. Men jag orkar inte använda sånt. xd .. exclaim Kan speja lite parfym på dig, då känner man inte lukten xd Gud vad smart jag är <_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:25 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Vaaa? O_o oni-chan: Vi har redan sånt. Men jag orkar inte använda sånt. xd .. exclaim Kan speja lite parfym på dig, då känner man inte lukten xd Gud vad smart jag är <_<MUAH! gonk Parfym... *darra*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:25 pm
Jetzudan Rebirth Vaaa? O_o oni-chan: Vi har redan sånt. Men jag orkar inte använda sånt. xd då får du ju skylla dig själv din latmask xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|