|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:08 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jag finns ju inte >o< Varför ska man åka till J-Cult då? ._. Jag kommer inte finnas där heller.. hm.. eller jo, Har jag Jazz med mig så kommer jag finnas.. whee För att J-Cult är.... J-Cult? o_o Jag komemr nog inte komma. whee Meh, Då släppar jag med dig dit, måste ju ha nån och busa med gonk xp Nejsh det g?u inte. xp Om n姯n ska busa med mig s堤r det jag. gonk D堫ramar jag dig v䬠ist䬬et xp eller f?rar du att krama dig sj䬶? x_x xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy >o< Jag får nog nöja mig med rött hår, inte rosa.. ._. *Kan ju försöka se ut som Kenshin* surprised heart KENSHIN! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Inte för att jag tror att någon bryr sig, men jag ska komma på visningen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan hos frisören 3nodding dom har jätte många och dom är jätte bra *vet* Ah. oO Really. ninja Tack för tipset.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:09 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:09 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jag finns ju inte >o< Varför ska man åka till J-Cult då? ._. Jag kommer inte finnas där heller.. hm.. eller jo, Har jag Jazz med mig så kommer jag finnas.. whee För att J-Cult är.... J-Cult? o_o Jag komemr nog inte komma. whee Meh, Då släppar jag med dig dit, måste ju ha nån och busa med gonk xp Nejsh det g?u inte. xp Om n姯n ska busa med mig s堤r det jag. gonk D堫ramar jag dig v䬠ist䬬et xp eller f?rar du att krama dig sj䬶? x_x xp Det är ingen som kramar mig! domokun ...... men jag har ju inte emot om någon gör det. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:10 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Petsy >o< Jag får nog nöja mig med rött hår, inte rosa.. ._. *Kan ju försöka se ut som Kenshin* surprised heart KENSHIN! heart He's my precious! Don't touch him! stare xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss Inte för att jag tror att någon bryr sig, men jag ska komma på visningen. yay ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:11 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:12 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jag finns ju inte >o< Varför ska man åka till J-Cult då? ._. Jag kommer inte finnas där heller.. hm.. eller jo, Har jag Jazz med mig så kommer jag finnas.. whee För att J-Cult är.... J-Cult? o_o Jag komemr nog inte komma. whee Meh, Då släppar jag med dig dit, måste ju ha nån och busa med gonk xp Nejsh det g?u inte. xp Om n姯n ska busa med mig s堤r det jag. gonk D堫ramar jag dig v䬠ist䬬et xp eller f?rar du att krama dig sj䬶? x_x xp Det är ingen som kramar mig! domokun ...... men jag har ju inte emot om någon gör det. gonk xd heart Då kan jag släpa dig till J-Cult och låtsas att du är mitt kramgossedjur xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|