|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:03 pm
Jag ska dock redan ta med mig min bäste vän och livvakt till J-cult. domokun oO;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Petsy Blixtra Petsy Jag finns ju inte >o< Varför ska man åka till J-Cult då? ._. Jag kommer inte finnas där heller.. hm.. eller jo, Har jag Jazz med mig så kommer jag finnas.. whee Heh! Därför.. Det är roligt, man får se anime, det är mycket folk, man får nya vänner biggrin Eh, Ingen vill typ va min vän =_= Jag tror inte jag har nån nu hellerJAG VILL!! JAAAAG VILL! Jag med!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:04 pm
Här kanske ja, Men jag är totalt annorlunda Irl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
åhni ska inte te j-cult för hon har inte råd och inte tid och hon måste jobba med sitt projektarbete och skriva alla sina inlämningsuppgifter och rita och skriva lite mer och...och...dö crying *räknar sorgset upp på fingrarna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:05 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jag finns ju inte >o< Varför ska man åka till J-Cult då? ._. Jag kommer inte finnas där heller.. hm.. eller jo, Har jag Jazz med mig så kommer jag finnas.. whee För att J-Cult är.... J-Cult? o_o Jag komemr nog inte komma. whee Meh, Då släppar jag med dig dit, måste ju ha nån och busa med gonk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WE`ARE THE PINK HAIR UNITE! SHAAAALAAAALAAAALAAAAAAAAAA LAAAAAAAAAAA!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra WE`ARE THE PINK HAIR UNITE! SHAAAALAAAALAAAALAAAAAAAAAA LAAAAAAAAAAA! wewt!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:06 pm
*Rullar runt* Vilken hårfärg ska jag välja. -____-
Och vart kan man köpa sådana hårfärger. oO;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:06 pm
Sostrate Blixtra WE`ARE THE PINK HAIR UNITE! SHAAAALAAAALAAAALAAAAAAAAAA LAAAAAAAAAAA! wewt!! xd xd Ska kolla Anime nu.. Kommer snar.. heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:07 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>o< Jag får nog nöja mig med rött hår, inte rosa.. ._. *Kan ju försöka se ut som Kenshin* surprised heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|