|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 12:58 pm
bara bara jag som har svart och rött hår....och Aya-toffsar whee *stolt som fan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Yeep. ;O DOO PETADE PAAA MIG?!?!1 >:'O ... Nej. eek Okej då. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 12:59 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 12:59 pm
Jag finns ju inte >o< Varför ska man åka till J-Cult då? ._. Jag kommer inte finnas där heller.. hm.. eller jo, Har jag Jazz med mig så kommer jag finnas.. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:00 pm
oni-chan bara bara jag som har svart och rött hår....och Aya-toffsar whee *stolt som fan* gonk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:00 pm
Petsy Jag finns ju inte >o< Varför ska man åka till J-Cult då? ._. Jag kommer inte finnas där heller.. hm.. eller jo, Har jag Jazz med mig så kommer jag finnas.. whee Heh! Därför.. Det är roligt, man får se anime, det är mycket folk, man får nya vänner biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:01 pm
Petsy Jag finns ju inte >o< Varför ska man åka till J-Cult då? ._. Jag kommer inte finnas där heller.. hm.. eller jo, Har jag Jazz med mig så kommer jag finnas.. whee Du kommer!O_O *glompar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jag finns ju inte >o< Varför ska man åka till J-Cult då? ._. Jag kommer inte finnas där heller.. hm.. eller jo, Har jag Jazz med mig så kommer jag finnas.. whee För att J-Cult är.... J-Cult? o_o Jag komemr nog inte komma. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Meeeeen... :O
Aya~ heart
JAG VET INTE VILKEN FÄRG JAG VILL HA!!! gonk Ser säkert ful ut i rosa. sweatdrop Eller snarare i alla färger. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jag finns ju inte >o< Varför ska man åka till J-Cult då? ._. Jag kommer inte finnas där heller.. hm.. eller jo, Har jag Jazz med mig så kommer jag finnas.. whee För att J-Cult är.... J-Cult? o_o Jag komemr nog inte komma. whee Verf inte?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:02 pm
Blixtra Petsy Jag finns ju inte >o< Varför ska man åka till J-Cult då? ._. Jag kommer inte finnas där heller.. hm.. eller jo, Har jag Jazz med mig så kommer jag finnas.. whee Heh! Därför.. Det är roligt, man får se anime, det är mycket folk, man får nya vänner biggrin Eh, Ingen vill typ va min vän =_= Jag tror inte jag har nån nu heller
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:02 pm
Petsy Blixtra Petsy Jag finns ju inte >o< Varför ska man åka till J-Cult då? ._. Jag kommer inte finnas där heller.. hm.. eller jo, Har jag Jazz med mig så kommer jag finnas.. whee Heh! Därför.. Det är roligt, man får se anime, det är mycket folk, man får nya vänner biggrin Eh, Ingen vill typ va min vän =_= Jag tror inte jag har nån nu hellerJAG VILL!! JAAAAG VILL!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|