|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 12:53 pm
Chibi Strawberry Jag vill ocks堨a rosa h岡 gonk Eller rosa och svart.. Eller svart och orange.. Eller n崮. x__x ROSA ROSA ROSA!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 12:54 pm
Blixtra Chibi Strawberry Jag vill ocks堨a rosa h岡 gonk Eller rosa och svart.. Eller svart och orange.. Eller n崮. x__x ROSA ROSA ROSA!! SVART OCH ORANGE! *stryper blixtra* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jag vill ocks堨a rosa h岡 gonk Eller rosa och svart.. Eller svart och orange.. Eller n崮. x__x Och jag vill ha rosa slingor. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Chibi Strawberry Inte tycka om Kitten. >__< När vill du ha tillbaka din DT förresten? Don't know. Du kan nog ha den ett ganska l宧t tag till. 3nodding Edit: Beror på när jag behöver den igen. Ok. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hopey Blixtra Sostrate Blixtra LÄTT! biggrin YEY! Sostrate vill leka med mig! ^^! Hopey med!! Det kommer nog inte vara så svårt att känna igen mig..om jag nu blir klar med min cosplaydräkt xd rosa hår..rosa dräkt..en stav och en spruta och kaninöron xd xd Rosa hår, röd klänning.. um.. Naruto headband.. typ.. svartgröna brallor xd Troligen helt svartklädd, kaanske min OMG och en svart halsduk som Nitemare Scarf.. whee Men nu ska Hopey sova, skola imorrn.. *Morra* .. Hej då Blixtra, Sostrate och alla andra som inte ser mig.. ninja Woot ^__^! jag vill också ha en OMG O_O! *vinkar* hej då ^__^ vi ses!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 12:55 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Chibi Strawberry Jag vill ocks堨a rosa h岡 gonk Eller rosa och svart.. Eller svart och orange.. Eller n崮. x__x ROSA ROSA ROSA!! *nickar instämmandes*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Blixtra Chibi Strawberry Jag vill ocks堨a rosa h岡 gonk Eller rosa och svart.. Eller svart och orange.. Eller n崮. x__x ROSA ROSA ROSA!! SVART OCH ORANGE! *stryper blixtra* xd argh! *biter Filthy* ROOOOOOOOOOOOOOOOSA!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 12:56 pm
Chibi Strawberry Men rosa slingor 䲠fint ocks堠 smile . *Peta p堊etz f?tt han sa en grym sak* Yeep. ;O DOO PETADE PAAA MIG?!?!1 >:'O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
oO;;
Många alternativ.
Blitte så många rosahåriga. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Hopey Blixtra Sostrate Blixtra LÄTT! biggrin YEY! Sostrate vill leka med mig! ^^! Hopey med!! Det kommer nog inte vara så svårt att känna igen mig..om jag nu blir klar med min cosplaydräkt xd rosa hår..rosa dräkt..en stav och en spruta och kaninöron xd xd Rosa hår, röd klänning.. um.. Naruto headband.. typ.. svartgröna brallor xd Troligen helt svartklädd, kaanske min OMG och en svart halsduk som Nitemare Scarf.. whee Men nu ska Hopey sova, skola imorrn.. *Morra* .. Hej då Blixtra, Sostrate och alla andra som inte ser mig.. ninja Woot ^__^! jag vill också ha en OMG O_O! *vinkar* hej då ^__^ vi ses! Det är bara att sy en? Det gjorde jag, jättedrygt men nu har jag iallafall en OMG xd .. Damn, skulle ju gå.. sweatdrop .. *Försvinna* ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 12:58 pm
Jetzudan Rebirth Yeep. ;O DOO PETADE PAAA MIG?!?!1 >:'O ... Nej. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 12:58 pm
Chibi Strawberry oO;; Många alternativ. Blitte så många rosahåriga. gonk YES! Join us.... the pink hair unite!!O_O >__>; XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|