|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 12:43 pm
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate, f堭ig och skratta ocks塠 gonk ....>__> men..men....MAWMAW gonk eek *springer runt i cirklar* xd ! Yay! xp PAWPAW!1!1 whee Du brukar ju skrika "MAWPAW" xd jag tänkte precis göra det XDDD!! du hann före!!men....<_< skitsamma!!! MAWPAW!!!O_O xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 12:43 pm
Sostrate Hopey Blixtra HopeyNej d塡 Du m峴e t䮫a positivt.. smile Jag kan leka med dig d䲡 4laugh .. Åh, vad glad jag blir! crying .. Nu fick jag nästan lust att åka även fast jag säkert inte får för mina dumma föräldrar.. sweatdrop J-cult? Waah! Vem är du?! .. Ehe, förlåt.. sweatdrop Jo, precis.. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 12:44 pm
Chibi Strawberry Ah. Just ja. Det 䲠ju din Devil Tail. Den 䲠ju redan upptagen. Sorry. sweatdrop Han är homosexuell. Tyvärr tjejen. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate, f堭ig och skratta ocks塠 gonk ....>__> men..men....MAWMAW gonk eek *springer runt i cirklar* xd ! Yay! xp PAWPAW!1!1 whee Du brukar ju skrika "MAWPAW" xd jag tänkte precis göra det XDDD!! du hann före!!men....<_< skitsamma!!! MAWPAW!!!O_O xd xd ! Muahahaha, I'm EVUL! xp PAWMAW!!1!!11 xp xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Chibi Strawberry Ah. Just ja. Det 䲠ju din Devil Tail. Den 䲠ju redan upptagen. Sorry. sweatdrop Han är homosexuell. Tyvärr tjejen. xd That's so sad. cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 12:45 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 12:45 pm
Blixtra Hopey Blixtra HopeyNej d塡 Du m峴e t䮫a positivt.. smile Jag kan leka med dig d䲡 4laugh .. Åh, vad glad jag blir! crying .. Nu fick jag nästan lust att åka även fast jag säkert inte får för mina dumma föräldrar.. sweatdrop Tjata! 4laugh Får ta och göra det, och om jag säger att Valgarv och Nightmare också ska dit, om dom nu ska det.. Så kanske jag får.. o__o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 12:46 pm
Hopey Blixtra Hopey Blixtra HopeyNej d塡 Du m峴e t䮫a positivt.. smile Jag kan leka med dig d䲡 4laugh .. Åh, vad glad jag blir! crying .. Nu fick jag nästan lust att åka även fast jag säkert inte får för mina dumma föräldrar.. sweatdrop Tjata! 4laugh Får ta och göra det, och om jag säger att Valgarv och Nightmare också ska dit, om dom nu ska det.. Så kanske jag får.. o__o Wii! Men.. Va beredd på att jag är en konstig tjej xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Hopey Blixtra Hopey Blixtra HopeyNej d塡 Du m峴e t䮫a positivt.. smile Jag kan leka med dig d䲡 4laugh .. Åh, vad glad jag blir! crying .. Nu fick jag nästan lust att åka även fast jag säkert inte får för mina dumma föräldrar.. sweatdrop Tjata! 4laugh Får ta och göra det, och om jag säger att Valgarv och Nightmare också ska dit, om dom nu ska det.. Så kanske jag får.. o__o Wii! Men.. Va beredd på att jag är en konstig tjej xd Men det gör inget? Jag är själv jättekonstig whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 12:47 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Ah. Just ja. Det 䲠ju din Devil Tail. Den 䲠ju redan upptagen. Sorry. sweatdrop Han är homosexuell. Tyvärr tjejen. xd That's so sad. cry Naaw.. *tr?ram* sad D堦岠jag v䬠ta Kitten d宠 gonk evil *börjar brinna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Hopey Sostrate Hopey Blixtra HopeyNej d塡 Du m峴e t䮫a positivt.. smile Jag kan leka med dig d䲡 4laugh .. Åh, vad glad jag blir! crying .. Nu fick jag nästan lust att åka även fast jag säkert inte får för mina dumma föräldrar.. sweatdrop J-cult? Waah! Vem är du?! .. Ehe, förlåt.. sweatdrop Jo, precis.. <.< f?t ifall jag skr䭤e dig v_V;; har sett dig h䲠omkring i gillet ^_^ vi har v䬠bara inte snackat f?...myao, j-cult! det skulle ju bara vara kul! =D p場al om det...blixtraah! jag vill ocks堬eka med dig! gonk vi kan ju leka alla tre ^^!! *superid骍 pink hair unite! whee LÄTT! biggrin YEY! Sostrate vill leka med mig! ^^! Hopey med!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 12:48 pm
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Ah. Just ja. Det 䲠ju din Devil Tail. Den 䲠ju redan upptagen. Sorry. sweatdrop Han är homosexuell. Tyvärr tjejen. xd That's so sad. cry Naaw.. *tr?ram* sad D堦岠jag v䬠ta Kitten d宠 gonk evil *börjar brinna* >___< *Kastar vatten på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|