Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 258 259 260 261 262 263 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Sep 07, 2006 11:53 am

Ben net even de stad in geweest kijken of ik wat kleren kon vinden voor de meeting zondag (en voor me werk) donderdag koopavond. de H&M rocks!!!!!! ^_^' nee echt de v&d maakte me echt niet blij zag één rok die ik wel leuk vond maar 64 euro eek bij de h&m zag ik veel leuke dingetjes, anyway liep ik weer met minirokjes door de winkel terwijl ik meer net boven de knie rokjes zocht, mischien dat die niet is zijn? maja wel leuk. en ik kan maar niks roze vinden, mogen volwassen meisjes geen knalroze aan of zo? O.o en geen beenwarmers kun je dat zelf de bijenkorf had geen beenwarmers en dat terwijl het midden in de zomer is! bij de kassa: 69 euro! "is dat alles =D" bij de v&d had die ene rok me dat al gekost. en een hoop uitgegeven aan sokken en zo bij de hema en de v&d, maar was er niet helemaal met mijn hoofd bij, ik ben gewoon vergeten mijn airmiles en kadobon te gebruiken sweatdrop

Ik zat nog vast in een ouderwetse koetsen parade, 25 ouderwetse koetsen met twee of vier paarden en mannen er op met chaketjes deken schorten zweepjes en hoge hoetjes XD Midden door de kalverstraat! wel grappig maar hield de straat wat op vooral al die touristen die zonodig fototjes moesten nemen waren irri.

Lekkere patatjes van mcdonalds, lekkere, foute veel te zoute patatjes van mcdonalds en kippies en milkshake, beter!
PostPosted: Thu Sep 07, 2006 1:37 pm

Heb het gevoel alsof het al weekend is..

The Forbidden Angel

Digipyro

PostPosted: Thu Sep 07, 2006 2:35 pm

Darlaa

Lekkere patatjes van mcdonalds, lekkere, foute veel te zoute patatjes van mcdonalds en kippies en milkshake, beter!

ik lach, ik lach twisted twisted =P , k heb n oplossing voor me snackverslaving denk ik...... voorheen at ik best vaak snackbar chips enz enz, maar sinds ik fulltime mac ben ga werken word ik * letterlijk misselijk van patat enz, Gelukkig gaat zo afentoe een broodje frikandel speciaal er nog wel in... maar iets anders echt niet. d8 vanavond eens te chillen en voor t eerst sinds tijden weer eens een zak chips open te trekken maar heb t de rest v.d avond moeten bezuren :S..
PostPosted: Thu Sep 07, 2006 2:37 pm

[nova] heeft de unreal tournament cup gewonnen sad
ik stond juist voor het andere team die in de finalle was gekomen stare

number_17

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Sep 08, 2006 2:58 am

User Image
User ImageUser Image
Uumie-chan en ik zitten in de Thinkquest finale! YAY!!!

Alleen heb ik het sterke vermoeden dat ALLE sites in de finale zitten XD

Maar het is wel leuk om te zeggen XD

User Image
PostPosted: Fri Sep 08, 2006 8:47 am

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Uumie-chan en ik zitten in de Thinkquest finale! YAY!!!

Alleen heb ik het sterke vermoeden dat ALLE sites in de finale zitten XD

Maar het is wel leuk om te zeggen XD

User Image

goed zo :p

number_17

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Sep 08, 2006 8:53 am

Eastvane
Darlaa

ik lach, ik lach twisted twisted =P , k heb n oplossing voor me snackverslaving denk ik...... voorheen at ik best vaak snackbar chips enz enz, maar sinds ik fulltime mac ben ga werken word ik * letterlijk misselijk van patat enz, Gelukkig gaat zo afentoe een broodje frikandel speciaal er nog wel in... maar iets anders echt niet. d8 vanavond eens te chillen en voor t eerst sinds tijden weer eens een zak chips open te trekken maar heb t de rest v.d avond moeten bezuren :S..

Nog een reden om daar nooit te gaan werken, veelte lekker om aan overkill te laten sterven :p
PostPosted: Fri Sep 08, 2006 9:13 am

on my mind: weekend! blaugh

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Mois The Moogle

PostPosted: Fri Sep 08, 2006 11:09 am

Darlaa
Eastvane
Darlaa

Nog een reden om daar nooit te gaan werken, veelte lekker om aan overkill te laten sterven :p

Euuhhh, we hebben het nu wel over MacDonals-eten. Niet echt iets wat mij een culinair orgasme geeft. Niet dat ik nu de moraalridder wil uithangen en zeg dat gezond eten lekkerder is, maar de Mac moet wel het goorste en ongezondste "voedsel" verkopen van de hele wereld.
PostPosted: Fri Sep 08, 2006 11:13 am

User Image
User ImageUser Image
Ik vraag me serieus af hoe die Mc Bitterballen smaken.... kan het alleen niet aan mijn zus vragen omdat die in Frankrijk zit.... (die werkt als assistent manager bij de MC XD)

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Fri Sep 08, 2006 11:19 am

BolleHenk
Darlaa
Eastvane
Darlaa

Euuhhh, we hebben het nu wel over MacDonals-eten. Niet echt iets wat mij een culinair orgasme geeft. Niet dat ik nu de moraalridder wil uithangen en zeg dat gezond eten lekkerder is, maar de Mac moet wel het goorste en ongezondste "voedsel" verkopen van de hele wereld.

correctie dat doet de burger king al.
PostPosted: Fri Sep 08, 2006 12:41 pm

On my mind:

Ik heb het te druk, maak veel te lange dagen en heb nauwelijks tijd voor andere dingen. Juist, zoals dit forum.

Echt erg, vroeger kwam ik hier enorm vaak, en nu LUKT het me gewoon niet meer. cry

Uumie-chan

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Sep 08, 2006 12:54 pm

User Image
User ImageUser Image
On my mind: ................ crud, de 2007 calendar gaat verrekte laat komen dit jaar....... Misschien is het wel voor de laatste keer crying

User Image
PostPosted: Fri Sep 08, 2006 1:02 pm

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
On my mind: ................ crud, de 2007 calendar gaat verrekte laat komen dit jaar....... Misschien is het wel voor de laatste keer crying

User Image

NEEEEEEEEEE *smeekt op knieën* NEEEEEEEEEEE!!

Nog meer on my mind:
Stomme keelpijn
Mijn dorp is echt TE bekrompen
Ik wil slaaaaaaaaap...

Uumie-chan

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Fri Sep 08, 2006 2:45 pm

Uumie!!! Leuk om je weer eens te zien blaugh

en kitty, uumie heeft gelijk! You can't quit making the calander *pouts*
Niet alleen de mensen die hem thuis aan de muur hebben hangen, hebben er plezier van!

Ow ja on my mind: Slaapjes!!!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 258 259 260 261 262 263 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games